Láska vs. zamilovanost

Láska vs. zamilovanost

Anotace: a co takhle láska?

Všichni o ní mluvíme- o lásce. Každý z nás někdy řekl-mám tě rád...Ale víme, co to je láska? Má vůbec nějakou charakteristiku?
Někdo prožívá lásku uvnitř sebe, jiný se o ni podělí s okolím a tím rozdá třeba i radost.
Je mnoho druhů lásky- k člověku, víře, k čemukoli živému i neživému...
Celý svět prožívá lásku a mnohdy o tom ani nevíme. Vidíme jen problémy a nevážíme si toho, co máme nebo jsme zamilovaní, vidíme růžově a ani si nevšimnem, koho z přátel jsme ztratili.
Lidská bytost by bez lásky byla jen schránka s orgány, protože láska Vám dodává život.I když někdy ten život ztratíte, tak se zvednete, protože přijde nová láska, která Vám znovu ten život dodá...

Zamilovanost- potkáte nějakého člověka, líbí se Vám, začnete se scházet, vidíte ho jen v tom nejlepším světle, nevnímáte jeho (někdy i velké) chyby, jste šťastní, ale zamilovanost opadne, když se Vám začne zdát vztah stereotypný a pak si uvědomíte, že s Vámi pracovali jen hormony a ne city...


Láska- snažíte se o soužití s Vaším vyvoleným, navzájem si na sebe navykáte, jste šťastní za každou chvíli, kdy můžete být spolu, povídat si, řešit problémy, podporujete se, vytváříte dohromady krásný celek a když se rozdělíte, bude Vám chybět polovina Vaší osobnosti...

Láska je nevysvětlitelná...Nejde ji popsat...Takhle to vidím já...

Zamilovat se můžete několikrát za život, ale opravdu milujete jen jednou nebo nikdy. A právě proto si dobře rozmyslete než řeknete -MILUJU TĚ. Jsou to strašně silná slova, protože představují nepopsatelný cit, a když budem touto větou plýtvat, tak ztratí význam.- a to by byla škoda...

Tak co-jste zamilovaní nebo milujete?
Autor A.Cross, 02.08.2009
Přečteno 535x
Tipy 5
Poslední tipující: PoeziGirl, dreamer., dolor, Karlička
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zrovna teď miluji. Miluji už asi 3 měsíce. Ty 3 měsíce předtím jsem byla zamilovaná. Nebojím se říct, že miluji, teď už ne, ale bála jsem se. Protože už jsem to jednou řekla... Ale teď vím, že tenkrát to nebylo ono. Až teď, až teď miluji.

17.08.2009 22:43:00 | V.A.

Já si troufám říci, že poprvé a také naposledy ve svém životě miluji. Taky mě mrzí, že v této dnešní společnosti, se už nepřikládá takový význam slovům "Miluji tě". Každý s tím mrhá a říkají to jen tak, jakoby se nechumelilo. Všichni říkají "Já miluju tohle! Miluju tamto! Miluju ho! Miluju všechny!" ale podle mého ani jeden z nich netuší, co ty slova vlastně znamenají. Já miluji život. Ale opravdu miluji. Miluji svého přítele. Miluji ho celým srdcem, celou svou duší, prostě vším, co můžu dát a co ve mě je. Miluji ho i za to, že mi dal poznat pravé lásce.

07.08.2009 09:48:00 | PoeziGirl

P.S. Pěkná úvaha! ;)

07.08.2009 09:48:00 | PoeziGirl

myslím si, že milovat člověk může i víckrát... láska nemá hranice... anebo jinak.. myslíš, že existuje definice toho co znamená slovo "milovat"... ne, myslím, že to neví nikdo...
jinak tvá uvaha je krásná, opravdu k zamyslení a zrovna v téhle dobe mi hodne pomohlo si jí přečíst...

04.08.2009 19:27:00 | dolor

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí