Sklamaná láskou

Sklamaná láskou

Anotace: Myslim, že k tomuto nieje čo dodať

Sbírka: KNIHA

Láska, čo si ľudia predstavia pod slovom láska? Ja si pod ňou predstavím bolesť. Tak veľkú bolesť s ktorou sa nedá takmer žiť. Bolesť ktorá ma každý deň ubíja, dostáva ma na kolená a ja neviem ako ďalej. Neviem či som schopná ešte ľúbiť, či som schopná ešte niekomu dať celé moje srdce, byť oddaná niekomu a veriť v to, že sa to zasa neskončí len trápením. Nedokážem si predstaviť ako bez neho budem žiť, čo urobím, keď ho uvidím s inou. Čo urobím keď ho uvidím aký je šťastný? A potom sa na seba pozriem a uvidím len trosku, ktorá má čo robiť každý deň aby bola aspoň s priateľmi šťastná a odviazaná. Aby som ich netrápila a neobťažovala svojim trápením. Nie, už ma nebaví sa pretvarovať ako mi je to jedno, ako na neho kašlem, ako si chcem užívať. Ja chcem aby sa ku mne vrátil a aby bolo všetko zasa tak krásne ako predtým, aby som ho zasa počúvala každý deň ako mi hovorí ako veľmi ma ľúbi, aká dôležitá som pre jeho život, že bezo mňa nedokáže žiť. Počuť jeho smiech, dívať sa mu do očí plných nehy a lásky. Cítiť jeho dotyky, ktorými ma vždy dokázal tak nádherne rozvášniť. Dotýkať sa jeho krásnych pier a nežne ho pri tom hladkať. Tak veľmi mi chýbajú jeho objatia, tak veľmi túžim po tom aby sa zasa na mňa pozrel a ja by som tam videla zasa tu iskričku lásky, ktorú ku mne cítil. Tak veľmi ho chcem naspäť, že nevnímam pohľady iných chalanov, nevšímam si ich slov aká som krásna, že by pre mňa zniesli aj modré z neba. Pretože pre mňa v mojom srdci existuje len on a už o nikto nikdy nenahradí a on to vie. On vie ako veľmi ho milujem a predsa ma nechá aby som sa trápila pri pomyslení na neho a on si užíva slobody a chce aby som si jej užívala aj ja. Keby som mala gumu tak rada by som si ho vymazala zo srdca. Tak rada by som zabudla na ten nádherný rok a pol keď pre mňa existoval len on a ja som bola jeho jediná láska. Ja viem, že on je môj pravý a že už nikdy k nikomu nebudem cítiť to čo k nemu. A vlastne ani nechcem bojím sa ďalšieho vzťahu, bojím sa, že zasa dopadnem takto, že sa zasa budem zožierať samotou a bude mi chýbať neha a objatia plné lásky. Už nechcem nikoho! Nie už nie a môj názor nezmením, len keby sa chcel on ku mne vrátiť. Tak často snívam o tom ako ku mne príde pohladká ma po tvári a povie: „Prepáč, to bol len chvíľkový skrat, stále ťa milujem a chcem byť s tebou šťastný!“ Aký nádherný je to sen, len škoda že to nie je aj realita. Pretože realita je krutá! Láska je len pomstychtivá sviňa, čo dokáže zakaždým len zraniť a nedokáže si vážiť citov! Prečo mi musela vziať tú moju lásku? Prečo? Čo som urobila, že som si toto zaslúžila. Sľubujem, že už nikoho nebudem tak veľmi milovať ako jeho, pretože jemu som dala všetku svoju lásku a pre iného už neostala.
Autor Elion666, 09.08.2009
Přečteno 1373x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí