Růže bez trní

Růže bez trní

Anotace: Růže bez trní - postrádá svůj význam lásky

Dnes jsem dostala darem z lásky rudou růži postrádající trny.
Při tomto zjištění jsem se obrátila na dárce s otázkou: "Proč"?
"Aby Ti neublížila", bylo mi odpovězeno.
Tato situace mě vedla k následující úvaze. Předem se omlouvám všem, které tím urazím či jinak pohorším, není to úmyslem.
Možná platí pořekadlo "Darovanému koni na zuby nekoukej" ve formě "Darované růži na trny nekoukej", já se však přemýšlení neubráním.
Růže - krásná, voňavá a vhledem něžná. Svými trny vyjadřuje fakt, že když s ní nebudeme zacházet opatrně, poraní nás.
S opravdovou Láskou má mnohé společné. Nic v životě není snadné, hladké a bez trní. Hlavně láska ne...
To, co pravou Lásku obohacuje a dělá jí silnější než jiné city, jsou tyto potíže, které dvojice buď ustojí a tím jí utuží, nebo zjistí, že jsou na vztah příliš slabí a láska ztroskotá. Pokud nemá vztah žádné problémy k řešení, dvojici se také může stát, že o sobě brzy nebudou ani vědět.
Růže je jako Láska, co tedy může znamenat růže bez trní??
Autor deniska89, 10.11.2009
Přečteno 931x
Tipy 1
Poslední tipující: blue
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hm, kdyby mi nekdo dal ruzi bez trnu a s temi slovy, tak bych se taky podivovala ...mela bych pocit, ze mne bude milovat jen z poloviny .. Ne celou, se vsim vsudy ... Jak asi zareaguje, kdyz zjisti, ze jeho divka-zena je jako ta prava ruze a taky ma trny? Taky se ji pokusi olamat? Nebo snese par skrabancu?

21.06.2011 12:10:00 | Romana Šamanka Ladyloba

"Pokud nemá vztah žádné problémy k řešení.."

spíš možná hledáš ty problémy abys nebyla v "pozici" žádný problém... někde problém, moc o tom přemýšlíš, místo toho abys byla šťastná za květinu, Ti vadí, že nemá trny..

ale to není výčitka ode mě, tak se chováme mnozí, se svobodou a volností, přichází tyto stavy: uvažovat o všem a všelijak, až to dochází do těchto případů.. :)

příště bys mohla napsat proč můj benzín je bez olova, nebo máslo bez cholesterolu..

a jiní lidé zas: proč nemám růži, benzín, máslo..

18.06.2011 21:03:00 | blue

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí