Chytrá láska

Chytrá láska

Anotace: Někdy stačí jen když poznáme krátkou,ale hlubokou lásku. Vím, že moc bolí se s ní rozloučit,ale život je boj a bojovat se busí...BOJUJTE!!

"Pláčeš? Proč pláčeš? Kvůli někomu kdo tě celým srdcem miloval jak tvrdil a pak tě opustil?? Utři slzy nestojí ti ta to!!.." asi tak si povídá moje srdce s rozumem! Hádají se a přesvědčují se navzájem,co cítí!Rozum říká, že je dobře, že jsem sama bez něho,ale srdce sténá a umírá žalem!
Asu bych měla začít od začátku!Milovala jsem do morku kosti kluka o kterém jsem tady už psala a jak to tak bývá říkala jsem si, že se nemám šanci už zamilovat a potkat někdy někoho takového!Ale potkala po roce jsem potkala kluka do kterého jsem se zamilovala, při každé schůzce mi bušelo srdce, jeho polibky byly jako vánek, jako to nejsladší a nejupřímější pohlazení.Bože láska a zamilovanost je tak krásná!Dávala jsem našemu vztahu velké šance a vyvarovala jsem se chybám,které jsem udělala v minulém vztahu a bylo nám dobře, žádné hádky jen my dva a sranda, láska, štěstí...Byl na mě hrozně hodný a já mu to oplácela, ale jak to bývá žádná láska není vječná-možná to někdo vyvrátí,ale já nemám v životě štěstí a taky moje láska nemohla trvat věčně!
Další etapa našeho vztahu byla nemocnice!Se zánětem ledvin mě odvezli do nemocnice,ten kdo v nemocnici byl ví jak je to depresivní místo a když nevíte dohromady co Vám je tak se to násobí!chodil za mnou a byl na mě moc hodný bylo to jako z pohádky,ale pak se něco pokazilo nevím,co! Jen tak se mi začal oddalovat a já ho ztatila! Jednou v noci přišel za mnou a řekl, že chce být sám, že si to neumí vysvětlit,ale chce být sám!Rána z čistého nebe!!Asi nejsem zrovna silný člověk a tato zpráva mě položila, zničila...Mé slzy ani netekly jen jsem se chvěla při představě, že jsem sama bez něho!I teď když si na to vzpomenu běhá mi mráz po těle!...Můžu pokračovat ještě dál o našem vztahu,ale nebudu jen stručně řeknu, že se ke mě brátil a stejnou věc udělal ještě 2x!
Teď s odstupem času, zjišťuju, že mě to posunulo zase o kus dál, vím, že každá láska není stejná! Naše nebo spíš moje láska k němu byla silnější než jaký koliv kov a milovat a milována býti je zázrak všech zázraků! Ano milovala jsem a dokázala jsem znovu najít tu v mých očích dokonalou osobu! I když on byl hlavou v oblacích a neviděl, co se děje pod ním a to zničilo vztah, který by mohl být nádherný...
I když jsem teď sama, bez něj a bez lásky věřím, že se někdo kdo mě obejme a jen řekne:"jsem rád, že tě mám." NAJDU!
Autor Lucasek, 06.12.2005
Přečteno 818x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jůů děkuju, víš co se mi na tobě líbí?? je ti teprve málo roků a taky si toho dost zažil, máš tolik jako můj brácha a kdybych si měla představit, že on napíše něco jako ty..Hm to si ani představit nedokážu! Ve mě je jěště spoustu pocitů a skusila jsem i báseň...tak snad bude OK =))

07.12.2005 17:16:00 | Lucasek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí