Pro Tebe

Pro Tebe

Anotace: *...*

Miluju Tvou vůni. Když čichám ke Tvému krku a na něm se mísí můj nejoblíbenější deodorant, když spolu trávíme odpoledne na rozpáleném štěrku a Tvá kůže pak voní jako u moře, jako čerstvě navátý písek...
Miluji Tvou tvář. Jak se na mě usměješ, nebo uděláš nějaký hloupý obličej - na které si mimochodem vzpomínám, když je mi smutno-, jak se Ti lesknou oči, když se loučíme na nádraží.
Ty oči, které mění svou barvu podle toho, jaká část dne nastala. Ráno bývají duhové. Po poledni, když se většinou setkáme, jsou nádherně do modra, jako probuzené nebe. Později zelenají, a večer šednou... Ty barvy jsou tak krásná, je v nich celý můj svět.
Miluji Tvé doteky, když se schyluje k něžným chvílím a Ty mě políbíš na nos, na čelo a pak mě hladíš rukou po všech částech mého těla... Milujeme se.
Je mi s Tebou nádherně a každou chvíli, kdy nejsem s Tebou, mám chuť oplakat...
Autor Simísek, 30.05.2010
Přečteno 680x
Tipy 7
Poslední tipující: LucQa, Bíša, Ariella13, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zamilované... Krásné :) Bohužel, dnes jsem posel špatných zpráv a mám chuť každému kazit náladu. Ale nic nenapíšu, ať je někdo aspoň šťastný. Užívejte si lásky - dokud ji máte ;)

07.07.2010 22:05:00 | Mushroom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí