To nejúžasnější co mám

To nejúžasnější co mám

Anotace: Věděla jsem že to příjde, ale nevěděla jsem, jak moc to bude krásné..

V životě jsou chvíle, které bychom raději schovali do nejspodnějších krabic na půdě, nechali je odejít a jen tak zapoměli, ale to bohudíky nejde...

Když mě hladíš po tváři, líbáš mě, jsi se mnou ..a mě ke štěstí stačí to, že vnímám tvou přítomnost. Dokážu s tebou mluvit i mlčky, cítím tvojí lásku a na oplátku ti dávám všechnu svou. Je to tak nádherný pocit vědět, že existuje někdo, komu bych dala všechno na světě, je to tak napopsatelné, když se na mě díváš a když mě k sobě přitiskneš. Všem lidem na světě bych přála poznat lásku takovou jakou jsi mi dal možnost poznat ty. Ne mezi matkou a dcerou ani mezi přáteli, ale mezi mužem a ženou. Horoucí polibky, setkání očí i v té největší tmě, tlukot srdcí v naději na krásnou budoucnost,. Možná jsem blázen a vydím teď všechno jinak, ale takhle to cítím.
Každou chvíli, kterou netrávíme spolu mi chybíš, postrádám tvou přítomnost, tvůj úsměv a všechny ty věci, které na tobě moc miluju, ať už je to piha na rtu nebo tvoje ,,samozřejmě,,. Jsi úžasný jaký jsi a nezměnila bych na tobě ani vlásek, ani jednu jedinou vlastnost, nic, miluju tě takového jaký jsi a jsem moc šťastná, že tě mám. Jestli se vážně dá milovat celým svým srdcem i celou svou duší, pak tě tak miluji.
Třeba je to směšné, ale tohle je pro mě láska, a už je jí ve mě tak moc, že musela ven, alespoň skrz písmenka, musela jsem se podělit o to nádherno, o ten úžas a skvělost kterou nám nabízí láska, protože milovat je dokonalé.
Miluji tě Patríčku
Autor Swayzenka, 01.06.2010
Přečteno 496x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí