Kamarád

Kamarád

Anotace: Nešťastná láska, kamarádství .. smutné kamarádství

Můj kamaráde. Jediný kamaráde, kterého jsem kdy měl... Vím, že každý má chyby. Ty jich máš tolik a přesto jsem se je snažil nevidět ... a to jen z jednoho důvodu.
Miluji tě.
Nemůžu ti to říct.
Bojím se... ale již není čeho. Bál jsem se, že nám to zkazí kamarádství. Dalo se tomu tak vůbec říct? Věčné zesměšňování lidí ale čas z tvé strany pro nás, pro naše problémy, abychom je spolu řešili... nikdy žádný čas od tebe nebyl. Nebudu povrchní, nebudu se otravovat s ostatními věcmi, které nám to kamarádství kazily. Jen... Strašně mě mrzí, že se již nekamarádíme, i když to stálo za --- ...Ano, žárlím. Žárlím na lidi, kteří jsou kolem tebe. Žárlím na lidi, kteří se s tebou baví, na ty kteří s tebou jdou ven, protože ty si nikdy čas jít ven se mnou neměl. Vždycky plno keců o kamarádství a pak skutek utek... Sám jsi to věděl, ale nic si neudělal... Potřebuji přátelství, kamaráda ... I když budu lhát, že nemiluji, namlouvat si, že nic takového k tobě necítím, vždy budu vědět, že je to lež. Jen teď každou noc pláču. Pláču za to, co se stalo. Chci tě zpět, ale nevím jestli ty mě též...
Autor Psychicky.labilni, 08.09.2010
Přečteno 419x
Tipy 1
Poslední tipující: Karlička
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí