Láska

Láska

Anotace: co to je láska ???

já wím opakuji tu jen lásku atd ale mně o tomhle tématu baví mluvit .. psát ... pokud je láska věnovat člověku všechen čas co ten druhý má oki to beru ale když ta druhá stana pak vrazí nůž do zad že se jí to nelíbí to pak zabolí ... to pak má sto chutí si ten nůž vzít a je to ... kch a je po problémech.člověk je jak duch .. myšlenky mimo práca ho nebaví život též ne co pak vlastně dělat .. newím chodit jen tak a přemýšlet ... někdy si tak říkám že asik by bylo nejlepší fakt se zbavit všech zábran závazků a na vše se vykašlat žít jako skvoter a bude ... ale zase na jednu stranu pro co žít když ne pro lásku ... tak pro co ... životní cíle prioryty ... co z toho bez lásky.newím člověk je divné stvoření a nechápu lidi .. rozhodl sem se držet celibát a bude ... na lásku kašlu radši se budu věnovat práci a bude ... nemá cenu se tím zaobírat láska vždy sklame ...

dnešní ráno je tak pochmurné tak jiné tak černé I když je venku světlo a nádherně já ho mám černé postel je divně velká a v kuchyni se neline vůně mé kolínské kterou sis každé ráno dávalo na oholené nohy no ba snad to bude tím že sem sám bez tebe bez opory kterou sem v tobě měl jaj bude těžké si zvyknout dělat věci pro 2 sám ... bude těžké tě nevidět tam kde tě vidím a těžké tě neslyšet tam kde tě slyším bude to těžké než to přebolí ... pokud to přebolí spíš ne jak jo ... radši říkám sbohem na věky nechci tě vidět ani slyšet .. ale nejde to ... je to jako mít v hlavě druhou osobu druhý svět já ty my ... ale ne .. s takovou člověk končí na psychyně .. nebo pod drnem ..... že by ?
Autor MailMann, 08.09.2010
Přečteno 575x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí