Láska na celý život

Láska na celý život

Anotace: Láska na celý život ??!

Jde o to jestli tenhle fakt berete na celý život od 1 lásky a nebo někdy od 30 žít s někym až do smrti a je samozřejmě mnoho teorií jak to brát. Je ale vůbec možné s někym s láskou a ctí vydržet přes 30 let a více? Je to vlastně v lidský síle? Je to v našich nervech a srdci? Láska na celý život.. někdo jí ale dokáže podvádět a i po tom je schopný o své lásce či manželství říct že to je celoživotní láska. Nyní je mi 14 a je pravda, že asi eště nejsem moc vyspělá a připravená na dlouholetý vztah (:D), ale stejnak jsem toho názoru že až "vyrostu" tak nedokážu s někym soužít víc jak 30 let. Pro tento dlouholetý čin je potřeba rozumě udržet, mít silné nervy, výdržný sex-appeal, lásku, ochotu, sympatii a prostě si udržet partnera a nechat se sám udržet. Má tohle vůbec někdo? Tohle určitě neni totiž všechno co potřebujete.. a jak se má najít takoví pár který si i rozumí a všechno tohle vlastní? Většinou se jedná jen o milostné poblouznění, které vyprchá přesně tak rychle, jak započalo. Jsem názoru že čim déle se seznamujete, tak tim dýl vám vydrží vztah(v tom smyslu že při vašem seznamování i při vztahu láska stále narůstá). Ale i poté je láska na celý život? Těžko říct....Často nezůstaneme ani s tou osobou, o níž tvrdíme, že je to naše největší nebo životní láska. Cit, který k té osobně chováme, je natolik intenzivní, že je pro partnerský vztah neúnosný. Nakonec tedy ve společném životě spočineme s někým, koho máme rádi, kdo je nám sympatický a s kým jsme schopni komunikovat. Klape nám to v posteli i v každodenním životě, tak se s ním rozhodneme odejít k oltáři. K opravdové lásce to však už má daleko, je to spíše o porozumění a toleranci.
Nejhorší je podle mě ten přístup ke vztahu, že pokud se nějak rychle nezařídí vztah sám, tak ho sám nějak ukončím. Nikdy se v našem životě přece nic neudělá samo. O všechno se musíme nějak postarat a ve vztahu to platí dvakrát tolik. Chceme-li mít fungující vztah s láskou, budeme pro to muset něco obětovat a nějak se o to zasloužit. Možná někdo z vás namítne, že na nějaké romantické cukrbliky nemá čas. Musí pracovat, stoupat po kariérním žebříčku a stihnout tolik dalších věcí, že pokud by se měl ještě starat o to, aby mu fungoval vztah, musel by se zbláznit. Pokud nefunguje sám, nemá cenu na něm cokoliv zachraňovat. Škoda, podle mě se na tom pracovat musí…
Láska na celý život možná existuje ale jen tak se sama nenajde.. chce to hlavně odvahu a miliony dalších předností, vlastností a štestí.. Já myslim že existuje, ale mnoho lidí jako já na to hledat jí už nemají nervy.. Zvláště po skončení nějakých předešlích vztahů...
Autor Tyna 2, 29.10.2010
Přečteno 768x
Tipy 4
Poslední tipující: Bíša, PoeziGirl, Karlička
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuji za reakce:)

09.01.2011 11:26:00 | Tyna 2

Hmm...

16.11.2010 23:50:00 | Bíša

Na to, že je 14 let, se nad tím zamýšlíš celkem dobře, takhle o tom nesmýšlí ani někteří dospělí lidé.
A ano, dle mého názor láska na celý život existuje, je však jen na těch dvou, zda li jí chtějí dotáhnout až do konce a nebo to nevdrží. Ale pokud spolu dva alidé chtějí být, tak spolu prostě budou at se stane co se stane. Vydrží spolu vše a nic je nerozdělí. V nemocnici jsem měla pacienta, který byl se svou ženou 70 let. Brali se, když jim bylo dvacet a ted oboum bylo devadesát a pán mi řekl, že jí miluje každý den víc a víc. Na to nikdy nezapomenu, to bylo krásné. A že si přeje, aby jeho žena zemřela dřív než on, aby pro něj nemusela plakat a netrápila se, kdyby zemřel on dřív než ona. To je láska na celý život. Zároven ti dva musí být i takoví dobří partáci, aby vše zvládli, nejen láska oba spojuje. Je k tomu potřeba mnohem, mnohem víc a i když je to někdy těžké, rozhodně to stojí za to!!!! :)

10.11.2010 09:56:00 | PoeziGirl

Na to, že jsi 14ctiletá dívka, máš to v hlavě celkem srovnané. Já dávám tip, protože ses přesně trefila do mého já s tím, jak píšeš o intenzivitě opravdové lásky, která se pak stává neúnosnou, protože nám bere příliš energie takovou lásku udržet čistou. =) A také proto, že to není tak dlouho, co cítím stejně otázku tu, s kým nakonec zůstáváme - člověk, kterého máme rádi, kterého si vážíme, se kterým to klape v posteli, se kterým se dokážeme navzájem tolerovat. Je na tom zkrátka kus pravdy!

31.10.2010 12:04:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí