Mozkochvění

Mozkochvění

Anotace: ... ne zcela regulérní úvaha ... ovšem zařadilo se to tak nějak samo ...

Některé story nejdou zapsat do veršů.
A neschopnost vyjádřit se prý dělá z lidí šílence.
Pak jsem tedy šílená.
Poznatek minulých dní říká, že můžete mít palác postavený z lásky a přesto se může objevit.
POKUŠENÍ.
A můžete se omlouvat jak chcete, vina je už to, že přemýšlíte. A cítíte.
,,Jsi zvíře nebo člověk ...?!"
Tak tak.
Mozku zdar ...!
Ovšem zastavte chvění ...
Víte, nad zlatokopkami jsem vždy ohrnovala nos. Bohatá jsem nikdy nebyla, nicméně ani netoužila být. Tedy ne pořádně.
Poznatek minulých dní říká, že existují i zlatokopky jiného druhu. Které nejdou po penězích. Po slávě.
Existují i tzv. mozko-kopky.
Tedy, nevím vlastně ...
Ztrácím schopnost vyjádřit se.
Má-li to však znamenat,že stále ještě neztrácím sebe samu, pak sláva všem zbylým řečníkům!
Autor Zefi, 13.04.2011
Přečteno 518x
Tipy 15
Poslední tipující: nicoletta, PIPSQUEAK, CORONATION, Juan Francesco de Faro, enigman, Sleepwalker, Mraveneček, Květka Š., Dota Slunská
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Asi tě trochu chápu, i když lidé jsou pro sebe navzájem záhadami a sdílejí asi jenom 30% svých bublin reality, zbytek zůstane utajen i kdyby byl člověk sebesdílnější.

05.05.2011 11:16:00 | CORONATION

Mozkokopky... To by chtělo barvitě vylíčit! :o)

21.04.2011 20:53:00 | Juan Francesco de Faro

mě velmi často život nakopne...a to se pak natáhnu...do mozkokobky...

21.04.2011 12:47:00 | enigman

To je v naprostém pořádku:-) Mne taky neosloví kdeco, a zkušenost říká, že ve chvíli, kdy se zoufale snažíte z něčeho vypovídat, vyjde z toho buď něco geniálního nebo podivnost, které rozumíte jen Vy. Mně se tímto šíleně ulevilo - tudíž to v oné chvíli svůj účel víc než splnilo. A víte co ...? Možná plytké, ale i tak to miluji. Kousek mé zkušenosti schovaný v písmenkách. Ale po Vás tuto lásku v žádném případě nevymáhám:-)

20.04.2011 21:26:00 | Zefi

Promiňte, ale neoslovilo mne to. Takové prázdné, plytké. Nic neříkající.

18.04.2011 01:03:00 | alcham

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí