Láska

Láska

Anotace: Jak těžké si je pro lásku dojít? Hodně...

Láska je líbezný květ, ale je třeba odvahy, abychom si jej šli utrhnout na kraj strašné propasti. To jsou slova jednoho slavného autora jménem Standhall. Ráda bych se nad tím trochu více zamyslela. Co je to vlastně láska? A proč je s ní tolik trápení?
Domnívám se, že láska je něco nádherného- je-li to opravdu ona. Kolikrát jste řekli: „Je to láska“ a byla to přitom jen touha?! Já mnohokrát. Nestydím se to přiznat, ale spousty věcí lituji. Podle mne je láska čistý a něžný cit v němž není prostoru pro pocity, jako jsou SOBECKOST, NECHUŤ a a ni některé vlastnosti se do ní nemohou „vecpat“! Jaká vlastnost napřiklad? Kdo ví? Domnívám se, že třeba taková přelétavost je pro lásku nevhodná. Kdo z nás někdy neřekl miluji tě a za týden zjistil, že to byl „úlet“?! Je lehké se zamilovat, ale odmilovat? Souhlasím s názorem, že aby člověk dokázal odejít, musí se zamilovat mnohem víc a to do někoho jiného! Je těžké přijmou lásku? Asi ne. Myslím, že vyhřívat se ve světle něčí lásky není problém. Ale v opačném případě už se to říct nedá, nebo ano?
Přiznám se, že už vím, jak těžké je dát najevo lásku. A věřím, že to víte i vy! Cítím stud, když mám poprvé někoho políbit. Cítíte ho také? Láska je nádherná a přirozená věc, ale i tak je s ní strašně problémů. Věřím, že ten kdo nás stvořil, chtěl nádherné bytosti plné porozumění a krásy. Bohužel, domnívám se, že se mu to moc nepovedlo! Souhlasíte? Vždyť kolikrát jsme se se svou drahou polovičkou pohádali! Kolikrát jsme řekli něco, co nás neskutečně mrzelo a kolikrát jsme ublížili, když jsme si někoho vybrali a nevšimli si lásky v očích druhé osoby. Můžeme říci: Co je mi do toho? Mě se stejně nelíbí, ale myslím, že láska je o jiných věcech, než o tom jak kdo vypadá. Myslím, že láska se ne nadarmo označuje za cit... nejschůdněji se dá láska dát najevo zájmem, nebo třeba dopisem! A co teprve takovou básní! Přijde vám to kýčovité? Myslím si, že když znáte míru- bude to pěkné...
V životě jsem napsala několikero milostných dopisů a je neuvěřitelné, kolik síly stojí jejich doručení! Věříte? Když jsem to udělala poprvé- srdce mi neskutečně bušilo a ten strach! Strach z toho, co se stane dál... Říkala jsem si, pozná mě? Ví, že jsem to psala já? Zajímalo by mě, zda ti, kteří ode mne podobný dopis dostali, byli rádi. Byli a nebo ne? Na čem to závisí? Věřím, že je to individuální. Skoro nidky mi nikdo neodepsal, ale tím nechci říci, že jsme se nedali dohromady! Že jsem od nikoho z nich nedostala jediný polibek! Dostala a dostala jsem jich mnohem víc! Tři, pět? Nevím! Co dodat víc?
Víc už radši nic. Tím co jsem napsala, jsem řekla vše i víc, než co jsem chtěla! Pochopili jste má slova? Mým názorem je, že láska je krásná a značně bolestivá a také to, že je zatraceně těžké si pro ni dojít! V životě nás čeká mnoho zklamání, ale být bez ní? To nejde. Láska je jako vzduch- je jí potřeba, abychom mohli žít. Nebo to tak není?
Autor Mahtiel.quicksnake.cz, 12.05.2011
Přečteno 751x
Tipy 3
Poslední tipující: Dollinka, Džuda
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí