Prosím…chtěj mě!

Prosím…chtěj mě!

Anotace: Jak někdo pro lásku obětuje i svou hrdost, naprosto jí podléhá...taky jsem taková byla

Prosím...chtěj mě!
Já...stávám se věcí - něčím bez vlastní hrdosti -poháněná snem, touhou…
Rozdávám se…
Špatně! Neměla bych! Nesmím! ...Ale...!Kvůli Tobě! Já blázním, oddávám se emocím...
Pocit… MÍT TĚ, BÝT S TEBOU…
Zrazuji kvůli němu sama sebe! Podkopávám si nohy, ponižuji se…
A ty!...Přesto… Nechceš mě! Nestojíš o mě. Nevyhledáváš mě…
NEPOTŘEBUJEŠ MĚ!
Nezajímám tě… ale JÁ...se SNAŽÍM: pro tvůj úsměv, pro tvůj dotek…
Když kolem tebe procházím, když tě zdravím...srdce bolí...svírá se mi hrdlo a já...nemůžu dýchat!!!
Je to těžké… Ale bez tebe! Bolest nepřestává, sílí? Stupňuje se?
Slzy stékají, myšlenky stále směřují jediným možným směrem… a ty nic NEVÍŠ!
A i když víš...stejně…nezměníš to.
Proč mě nechceš? Proč to nemůžu být já? Proč to necítíš?

Ale přečti si to znova od začátku...slova…ale!, nejde!, chci!... Pořád se opakují!...jako mé myšlenky…NEZASTAVÍŠ TO!
Přitom TY JSI chytrá! Otoč - odvrať hlavu jen na chvíli na stranu…
Vidíš příběh…
Vidíš její dobré povahové vlastnosti, které se těmi jeho nedají vyvážit.
A říkáš si...proč se tedy trápí?
Vždyť ji za to NESTOJÍ! Najde si někoho jiného, lepšího…
Jak je jednoduché řešení!!!
Jak snadné se to zdá být, když hlavní roli nehraješ ty!
Potom...chce se ti říct: Ale to je něco úplně jiného!
Lhářko! Poslouchej a čti dál…

Ty si mě nezasloužíš! Vím to. Ty mě nemůžeš mít, nesmíš se mnou být, protože já…JSEM VÍC!
Nejsi dokonalý. Když nad tebou přemýšlím...mám za co si tě vážit, obdivovat??

Tak kdy už přijde vyřešení? Tisíc dívek, tisíc příběhů…Jsou si podobné, jsou si…ale každý je jiný, originální, protože ten kdo trpí JSI PRÁVĚ TY!!

Ale! Stokrát ale! S tebou i bez tebe nelze být šťastná…
Jak mám vědět, zda mohu doufat, že jednoho dne snad...,když se TĚ NEMŮŽU zeptat…
Jak mám jít dál? Jak se s tebou vyrovnat?
Nemám šanci a měla bych se podívat pravdě do očí: Ono ani není o co stát...Ale řekni to slepému…

Tak co dál? Znáš to...Já...Nemám lék…Srdce…bije...
život pokračuje…
Nech mě jít...
A třeba se trpce pousměj! Nic jiného ti přece stejně nezbývá!

PROSÍM! POMOŽ MI!
Autor tyxka, 03.07.2006
Přečteno 650x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Terezko:-)všechno co tady píšeš zažívám taky..stačilo mi si přečíst pár tvých děl a přijde mi že máš uplně stejný pocity a problémy jak já..a taky se často spálíím!!fakt!taky dík za komentík

25.11.2006 16:40:00 | medíssek

je mi ted úplně stejně, jako bych četla své myšlenky

14.07.2006 14:25:00 | VeronikaJemelk.

ahoj Miško,moc děkuju za komentář:)Bohužel ti ale musím říct,že žádná oboustranná láska z toho nebyla:))Ale myslím,že to je tak dobře:)

04.07.2006 20:15:00 | tyxka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí