Proč?

Proč?

Anotace: Proč se má člověk v průběhu vztahu měnit? Poraďte mi někdo, posim:(( Někam se mi ztrácí moje velká láska

Sedím a tupě zírám do jednoho místa. Konkrétně na citát připíchnutý na nástěnce: „Pláč je to poslední, co můžeš dělat, ale nic jím nespravíš.“ Ale je opravdu pláč to poslední, co můžu dělat?
Pak se dlouze zahledím na prázdný papír a propisku, co leží přede mnou.. Pomale setřu hřbetem ruky ty slané korálky, co se mi stále a neúprosně rodí v očích.. Opatrně, jako bych se bála, vezmu psací potřebu do ruky. Papír prý snese všechno..
Před očima se mi odehrají události posledních pár hodin. Znovu se mi zalijí oči slzami. Zkousnu si bolestivě ret.
Kde je problém? Co se to se mnou a mým klukem děje? I po skoro roce mě chce změnit. Proč chce, abych byla dokonalá? To přece nebudu já! Proč mě nechce takovou, jaká opravdu jsem? Vždyť právě proto se do mě zamiloval! Vždyť pak budu někdo jiný! Proč na mě hledá chyby?
Ach jo.. A když se ho na tohle zeptám, tak mi řekne, že to mám nechat být, nemá to cenu řešit. Nechovám se prý jako holka.. asi proto, že jsem si dovolila ho ze své nížky poslat jednou na zastávce do patřičných mezí, když si to zasloužil. Vylítlo to ze mě samo, ani jsem nechtěla.. Ale měla jsem na něj vztek.. jsem prostě spontánní, jsem živel!
Chce ale, abych byla jiná. Dal mi ultimátum. Prý to takhle dál nejde.. Jestli ho ještě jednou pošlu do autu, tak si prý začne hledat jinou? A to mi říká, že mě miluje. Jak mu to mám sakra věřit?? Prý by mě nikdy za nikoho nevyměnil..
A když začnu o jeho bývalé, co mezi nás zasahuje a stále mu píše, jak na něj myslí, tak mi tvrdí, že by o něj ani nezakopla a brání ji. Jak to je teda sakra s ní?
Nechci se celá měnit.. být sladká princezna – třeba jako ona. Už tak mi přátelé říkají, že jsem se zklidnila a že jsem prošla změnou.
Já už nevím, co dál. Cítím, že to jde všechno k ledu. A to jsem tu nedávno psala o velké lásce. Už nevím, co dělat.. Prosím, poraďte jedné zoufale zamilované duši..
Autor Katitek, 04.09.2006
Přečteno 474x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

nevím.. Jsem mimo.. Hroutí se to.. Proč někdo nenapíše návod na Neutichající smutek?:((( Naše láska je jako lítající drak. Lítá nade mnou a já nemůžu chytit ten provázek. Je vysoko. Buď přestane foukat vítr a já ho znovu drapnu nebo uletí a už ho nikdy neuvidím:(((

09.09.2006 20:10:00 | Katitek

Nu, dělej, jak myslíš:-) Ale pozor na manipulaci. Aby ses nestala jen hloupoučkou loutkou v rukou svého přítele, který tě mění, jak chce. Samozřejmě pod pohrůžkou, že pokud se nezměníš, tak se s tebou rozejde. To už hraničí s ultimáty! Hodně štěstí

S požehnáním

08.09.2006 09:51:00 | Hippy

Achojik,děkuju za rady.. Já už vlastně ani pořádně nevim, jak to mezi nama je.. Poslední dobou se chová nějak divně. Nevim, jestli mu vlastně můžu nebo mám věřit to, co mi říká. Ale rozhodně ho nechci ztratit.. Vím, sem hloupá, ale to se radši proti své vůli změnim:((
Ještě jednou děkuju

08.09.2006 08:00:00 | Katitek

Realita je tvrdá, ale nelze brát si servítky. Já svoji přítelkyni miluji, i když má své chyby. Vím o nich, ale respektuji je. Bývala doba, kdy jsem ji chtěl měnit. Měl jsem na ni všelijaké hloupé prosby. Ona, velmi citlivá duše, mi sdělila, že to, co po ní chci, je nemožné. Změní se, ale jedině v případě, že to bude k dobré.
Oba milenci se vzájemně ovlivňují, to je jasné. Musíš si sama ujasnit, co po tobě přítel chce. Je to, co chce, opravdu tak špatné nebo se jen bojíš změny? Jestliže tě miluje, pak tě respektuje. Pokud ti neustále vráží klíny do hlavy a hustí do tebe, jak bys měla vypadat, co bys měla, jak se chovat, pak promiň, ale nemiluje tě. Nemiluje tě takovou, jaká jsi. Miluje tě takovou, jaká bys podle něj měla být! A to není pravá láska. Partneři se musí respektovat a vzájemně sdílet své chyby a nedokonalosti a také odlišnosti. Právě proto je láska krásná, že každý člověk je jiný.
Vím, že to bolí, když miluješ. Ale někdy je třeba udělat rozhodný krok. Než se trápit několik let ve vztahu s přítelem, který tě nemiluje takovou, jaká jsi, pak je lepší to skončit. Ale to záleží na tobě. Vysvětli mu celou situaci a neustupuj! Dokola mu opakuj, že to s ním musíš vyřešit, že nemůže od tohoto tématu ustupovat. Nenech se zahnat do kouta kecy, že on se o tom nechce bavit. tak to kluci dělají. Musíš být neoblomná. Vyříkej si to s ním o vaše vztahu i o jeho bývalé. Pokud to neuděláš, neuleví se ti. Tak hodně štěstí.

S požehnáním

05.09.2006 13:52:00 | Hippy

Tak takovouhle situaci ti nezávidím, ale sama moc dobře vím, jak zamilovaná duše potřebuje pomoct..Myslím, že kluk, který tě chce mermomocí změnit a nelíbí se mu tvé chování, si tě nezaslouží.Měli by nás brát takové jaké jsme a ne měnit podle jejich představ! Ale vím, že je těžké to skončit,když jsi zamilovaná...ja sama nedokazu sveho byvaleho nadobro opustit! Tak ti přeju, aby jsi měla silnou vůli a udělala to na co se cítíš...

04.09.2006 20:48:00 | Luciene

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí