Láska

Láska

Anotace: Taková moje malá úvaha na téma láska...třeba vás v tom něco zaujme..

Pro někoho znamená láska pouhých pět písmen abecedy, ale pro někoho jiného láska znamená ten nejkrásnější cit, jaký může chovat ke svému blízkému. Láska nejde vyjádřit celou abecedou, natož tak pouhými pěti písmeny. Je to vnitřní touha, kterou lidé potřebují a po které touží. Láska je největší touha naší duše. Proč potom existují lidé, kteří láskou opovrhují, neváží si jí, nebo z ní mají strach? Že by jim to vyhovovalo, nemají odvahu či vůbec nechtějí svůj život změnit?
Existuje mnoho druhů lásky. Láska, kterou chováte ke své rodině. Jsou to lidé, kteří jsou tu vždy, když je potřebujete. Láska k přátelům, na které se můžete vždy obrátit. Láska jednoho jediného člověka, bez kterého by jste si nedokázali svůj život představit. Je to osoba, kterou milujete. Člověk, který vás pohladí, políbí, obejme…vždy, když prožíváte chvíle radosti nebo smutku. Dále je to láska k okolním lidem, protože nejste na světě sami. K přírodě a všemu živému. To všechno je součástí našeho života, kterého by jsme si měli vážit a milovat ho. Života plného lásky.
Láska je pocit naděje, která může člověku uniknout před očima. Je to krásný cit, který když je opětovaný je ještě krásnější…ale pokud není opětovaný, stává se pro nás trápením. Když se zamilujete, máte úžasný pocit. Pocit radosti vždy, když svou vysněnou osobu potkáte nebo zahlédnete. Záříte štěstím, je-li vaše láska opětovaná, ale pokud ne – trápíte se. Trápíte se, jelikož toužíte po někom, koho nemůžete mít. Láska přichází do srdce nečekaně, nemůžete ji ovlivnit. Je to nejkrásnější sen, jaký se může zdát. Každý definuje, cítí a prožívá lásku jinak. Láska má mnoho podob.
K lásce patří také slovo Miluji Tě. Spousta lidí dokáže vyslovit tato slova, ale jen málo z nich ví, o čem mluví. Je tato fráze důkazem lásky? Na jednu stranu mnoho lidí říká tato slova, aby vyjádřila určitý cit, který v sobě chovají k tomu druhému, ale na druhou stranu může těchto pár písmenek vyjádřit cit tak hluboký a vzácný? Podle mě je jediný opravdový důkaz lásky, když jste ochotni obětovat se a zemřít pro člověka, kterého máte rádi. Podívejte se na lásku mezi matkou a dítětem. To je opravdová láska. Láska, kdy matka udělá pro své dítě cokoli. Láska znamená mít rád vše, vše milovat, vše přijímat s vděčností, nic neodsuzovat, nic nenávidět. Je součástí našeho života.
Asi před rokem mě na kamarádčině oslavě zaujal sympatický kluk. Jmenoval se Roman. Nedala jsem mu své sympatie najevo, takže jsme se od té doby neviděli. O prázdninách si na mě po dlouhé době vzpomněl. Začali jsme spolu chodit ven, poznávali se, zažili spoustu srandy. Za nějaký čas jsem zjistila, že už to není pro mě jen ten sympatický kluk a kamarád, ale že jsem se do něj zamilovala. On to cítil stejně. Tomu, abychom byli spolu bránilo spoustu překážek, ale překonali jsme je. A jak to dopadlo? Už je to měsíc co jsme spolu. Je nám spolu krásně a já jsem moc ráda, že jsem měla tu možnost Romana poznat. I taková je láska. Musí překonávat spoustu překážek, ale až ty překážky překonáte, budete těmi nejšťastnějšími na světě. Už pouhá hodina štěstí, strávená s někým koho milujete je cennější než měsíc utrpění. I když s milovanou osobou strávíte pouhou hodinu nebo den, a pak se budete trápit, že s ní nemůžete být, i přesto to stojí za to. Nebuďte smutní z toho, že to skončilo, buďte rádi, že se to vůbec stalo! Pokud máte někoho rádi, dejte mu to najevo. Život je moc krátký na to, abychom si ho nevážili a nevyužili každou minutu. Pokud budete mít strach z něčeho nového co vás čeká a co láska obnáší, překonejte strach. K lásce patří spousta překážek, ale jestliže se je nepokusíte překonat, nic nezískáte. Hlavně v čase Vánoc si lidé uvědomují koho mají rádi, na kom jim záleží a kdo patří do jejich života. Mnozí cítí bolest, protože nemůžou být s lidmi, které milují.
Vždycky, když něco udělám z lásky, vím to. Mám pocit, kdy jsem spokojená se svými činy. Ale jestliže děláme něco bez lásky a s nechutí, je to na našich činech znát. Něco vám říká a nutí vás přemýšlet, jestli jste to udělali správně. Jestliže jednáte s láskou nebo bez lásky, vždy je to poznat. Pocítíte to vy, i vaše okolí. Lásku nemůžete vždycky vidět, ale přitom je tak silná.
Říká se, že člověk potřebuje asi minutu na to, aby se zamiloval a celý život na to, aby zapomněl. Myslíte, že je to pravda? Je možné se zamilovat na první pohled? Když někoho poznáte, můžete k němu začít chovat určité sympatie, ale zamilovat se? Podle mě je láska na první pohled velice vzácná. Člověka by jste měli lépe poznat, aby jste se do něj mohli zamilovat. Vždyť láska na první pohled je jen otázkou vzhledu. Ať už je to na první, druhý nebo pátý pohled, láska je pro mnohé tak krásná, že má i svůj svátek. Valentýn, nebo 1. Máj. To jsou svátky, které patří zamilovaným. I naši předkové věděli, že láska je to nejdůležitější v našem životě, a proto ji vlastně oslavujeme.
Není sedm divů světa, ale pouze jediný. A ten jest být láska. Nikdy ji nikdo nechápal. Nikdo ji nechápe. Nikdy ji nikdo nepochopí.
Autor Luciene, 07.10.2006
Přečteno 694x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Čoveče... Klobouk dolů před takovou úvahou !
To je snad vychytaný do nejmenšího detailu. Jestli je to z tvý hlavy, pak smekám. Ale jediná věc mě zaráží: Proč na 1. místě Valentýn a pak až na místě druhém 1. Máj ?
Ale asi se budu řídit tvojí ,,radou" a nebudu čekat a natož opovrhovat...

07.10.2006 21:49:00 | Ekonom

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí