Láska? Přátelství? Odpuštění?

Láska? Přátelství? Odpuštění?

Anotace: má to smysl?..

Omluva nic neznamená. Neznamená nic pokud to teda člověk nemyslí vážně. a nejhorší je když to vážně myslí a vy mu stejně nedokážete odpustit. Ptáte se proč? protože tak to je. Nemůžeme odpouštět všechno i přestožě bychom měli, ale nejde to. A už vůbec ne když jde o lásku. Kamarád zapomene popřát k svátku. Prvně vás to mrzí ale nakonec se tomu zasmějete. Ale když na to zapomene vaše láska. Mrzí vás to více a nepřejde to jen tak s úsměvem. Když kamarád vás omylem nazve jiným jménem poškádlíte ho a vyptávaté se..ale nakonec se zase smějete. Když vám ovšem řekne jiným jménem vaše láska. Nevyptáváte se ..nechcete vědět.. mohlo by to totiž bolet a rozhodně se tomu nesmějete. Tak proč to tak je? Dokáže to někdo vysvětlit? Proč? Já sama to nevím. Možná že láska je silnější cit než přátelství? A není tak náhodou přátelství láska bez přitažlivosti? Ne? Tak co teda je přátelství? Nějaké pouto? Ne dost silné pouto? Ne tak silné jako láska?.. To opravdu nevím..Ale zvláštní je to..že pokud je láska silnější než přátelství. Jak je možné že přátelství ustojí více překážek než láska? Přítel vás podvede? co uděláte..?! Zlobíte se chvíli se nebavíte..ale stejně nakonec jste opět přátelé. Podvede-li vás láska? nedokážeme odpouštět zlobíte se mrzí vás to..ale nikdy neodpustíte.. a nikdy se nevrátíte? Tak jak to teda je? Jak blízko má k sobě Láska? Přátelství? Odpuštění? Snad se to někdy dozvím...
Autor M_B89, 15.10.2006
Přečteno 647x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře

Co je láska? láska je nejspíš sobeckým přátelstvím..nejednou vám vadí, když ten člověk není pouze vámi, nebo když mluví dlouho s někým jiným..a ještě včera vám to třeba nevadilo..

27.03.2009 20:56:00 | žvýkačka

Dost zajímavé úvahy a Tvoje názory mají něco do sebe. Líbí se mi to.

03.11.2006 18:10:00 | Katka de Krho

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí