Chybíš mi

Chybíš mi

Anotace: Je to psáno v půlce srpna.. ted je ale všechno jinak.. tenhle vztah je a přitom není. A řitom vlastně cítím pořád to samé..jen u něj se to asi změnilo:'(

Dlouho jsem nevěděla, že Tě miluji (nebo si to spíš nechtěla přiznat), ale když jsem to konečně zjistila, a byla si tím naprosto jistá, každou chvíli bez tebe jsem prožívala přímo muka..
Ty chvíle s tebou strávené bych nikdy za nic nevyměnila. Chvíle plné lásky, něžností, úsměvů, doteků a sem tam i drobných nesrovnalostí a větších hádek. Ale ani to mi nesebere lásku k tobě. Každou chvíli roste. Každým pohledem, dotekem, polibkem, slovem.. Dokonce i se zlostí:o) Co bych jen dala za to, kdybych teď mohla být s tebou.. Třeba obrovský dům plný cenných věcí..Jen abychom byli spolu aspoň na chvilku.. Vlastně bych si přála být s tebou neustále, každou chvíli, minutu, sekundu..
Když jsi smutný, rozveselit tě svým rošťáctvím; když jsi veselý, smát se s tebou; když máš svoji tulící náladu, mačkat tě ve svém drobném objetí. Chtěla bych se s tebou smát, smutnit, líbat tě, ale také zklidňovat, když jsi zlobivý kušík:o) Hádat se s tebou a …
…milovat.
Škoda, že teď nejsi se mnou. Tvou přítomnost a medvědí potulení citelně postrádám.
Když ale vidím pohledy těch tvých „kamarádek“, nejradši bych tě pořádně nakopla a i s nima!
Ne, nemůžeš se na mě zlobit. Vím, že jsem žárlivá, ale dokud žárlím, víš, že jsi pro mě ten nejdražší a nejcennější človíček na světě!
Prosím, neopouštěj mě nikdy.. Vím, že nejsem dokonalá, ale co dokonalého je? Děkuju ti, za tvou lásku, i když za tu by se asi děkovat nemělo. To ty jsi mě naučil milovat. Děkuju z dny s tebou strávené, lásku a trpělivost, kterou se mnou máš. Snad ještě bude moc a moc našich společných dnů.. A snad.. snad nám i vyjde naše společně naplánovaná budoucnost.
Ne, teď neřeknu „Miluji Tě“ (i když je to pravda), ale „chybíš mi, neopouštěj mě a měj mě stále rád“.
Autor Katitek, 30.10.2006
Přečteno 831x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nádhera:)

03.11.2006 18:01:00 | Katka de Krho

Tak tohle samý bych nejradši pověděla tomu svýmu sluníčku! I do mojí noty ses trefila. ;o)

01.11.2006 11:30:00 | Karlička

děkuju:)

30.10.2006 19:52:00 | Katitek

Strašně moc moc moc pěkný!Mluvíš mi z duše..prostě nemám slov..je to nádherný..;),,piš dál..;o)

30.10.2006 19:35:00 | ada

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí