nadeje

nadeje

Anotace: laska a nadeje jsou sestry

laska a nádeje jsou sestry,jdou spolu ruku v ruce.Vzdy když na neco v lasce doufáme máme nadeji a nadeje je v lásce nejčastejší.Láska je krásná už proto,že ji muzeme prožít rekl kdysi nekdo a mel hlubokou pravdu.Laska nás vnitrne obohacuje dava nám pocit stestí a klidu a díky lásce se stáváme jednak takovými,jakými opravdu v nitru jsme a také lidi okolo nás jsou obdarování,protože to, co prožíváme z nás obycejne vyzaruje.Laska je tedy ve vsech smerech pozitivní a i když nekdy přináši bolest,je to bolest očištující.Jen mi nekdy připadá,že si lidé lásky méne váží, nenechávají už jí to kouzlo,které skutečně má,a láska má ještě jednu vlastnost je velice plachá.Pokud ji budete chtít spoutat uteče vám, ale dáte-li jí volnost a svobodu vrátí se k vám.I takový dovede být láska. Protože lasku mám jsem stastný a moc bych si přál, aby takoví mohli být i všichni, kdo sem píší.I když někdy je to i tak, že o lasce mluví mnohý,ale bohužel jen málokdo si ji dokázal plne prožít a uchovat.A proto jestli ted máte vedle sebe svou lásku polibte ji,pohladte a budte na ní milí,ona pak zůstane ve vasich srdcích. Krasné vánoce s láskou.
Autor zviřátko, 19.12.2006
Přečteno 544x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí