Prozaická láska

Prozaická láska

Anotace: Zase jsem jednou složila myšlenky dohromady místo toho, abych se pozastavila nad maturitními tématy :) Tato úvaha je založena na mých zkušenostech a zkušenostech i jiných nešťastně/šťastně zamilovaných žen! :)

"Láska je láska. Každý z nás už byl určitě zamilovaný - ať platonicky nebo skutečně. Dle mého názoru, se láska mezi lidmi dá rozdělit na tři prozaické části. Existuje LÁSKA jménem POVÍDKA - je krátká, má jednoduchý děj a je soustředěna jen na jednu dějovou linii neboli na jednoho z partnerů. Většina POVÍDEK končí pointou - je to nečekané vyvrcholení "lásky", které skončí buď absolutním fiaskem, a nebo výčitkami svědomí. Pak je NOVELA - ta je delšího rozsahu, jak POVÍDKA, ale soustřeďuje se na jeden jednoduchý, avšak poutavý a nápaditý příběh. Avšak končí bodem "absolutního" zvratu - nevěra partnera, neporozumnění, hádky. No a do třetice, je to můj oblíbený ROMÁN - vývoj románu je ze všech nejdelší. Je komplikovanější a zachycuje více hlavních postav. A myslím...že právě ROMÁNOVÁ LÁSKA by mohla být až navěky."
Autor Klaný, 21.05.2012
Přečteno 958x
Tipy 12
Poslední tipující: Amonasr, Mr.kev, Veronikass, Nergal, Lucy Susan, KORKI
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem pro román, na celej život.

20.12.2012 10:46:33 | Robin Marnolli

Přesně tak :)
Díky za reakci ;) Vážím si ji.

15.10.2012 15:59:48 | Klaný

To je moc pěkná úvaha. Vzhledem k tomu, že mé dosavadní vztahy vždycky končily fiaskem, zažila jsem jen povídky, přesto věřím, že pro každého z nás život píše román...

15.10.2012 15:35:56 | Veronikass

naštěstí vůbec nic není navěky, jelikož existujeme v konečném světě. ale jako úvaha je to milé a osvěžující.)

02.08.2012 11:20:48 | CCGREE

Jo to máš pravdu, děkuji za tvůj názor ;)

02.08.2012 14:37:32 | Klaný

Už jsem slyšel (četl) hodně úvah, debat na lásku, ale tuhle slyším prvně. Možná máš pravdu, pokud se na to díváš z tohodle úhlu. A tak si říkám, proč je tolik povídek?

21.07.2012 11:17:39 | Nergal

Myslím, že si to vystihla. Rozhodně by mě nikdy takové přirovnání nenapadlo :)

22.05.2012 17:12:37 | nepřihlášený komentátor

Děkuji mockrát, jsem ráda za tvůj souhlas a i samotný komentář! ;)

22.05.2012 20:45:54 | Klaný

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí