nad ránem

nad ránem

Anotace: i malickosti muzou být nekdy uplne jine nez se zdaji (prominte za pravopis)

Ten jeho dotek mě vždycky dokázal znervóznit a uklidnit zároveň.Nebylo v tom nic sexuálního a přesto intimnost okamžiku dalece převyšovala vjemy jiné jenž by se za takové považovat dali.Mohla jsem to samé dělat s kýmkoliv jiným a nebylo totéž.Bylo to pro mě takové ,že mi bylo upřimně jedno jak to cítil on.On sám cigarety nikdy neměl.Vlastně si myslím, že sám skoro nekouřil.Doufala jsem ,že to takhle dělá jen se mnou , ale v to ostatně doufá spoustu žen,ikdyž v jiném kontextu.Dělali jsem to takhle nespočetkrát a já se vždy na to těšila.Na takovou hloupost jako je sdílení cigarety.
Otevřela jsem okno zabalená jen do deky a on stál za mnou.Z krabičky jsem vyndala poslední cigaretu a po jedné straně jsem jí olízla.Je to hloupý zvyk, ale moje máma to takhle vždycky dělává prý se tím zlepší chuť.Myslím ,že je to blbost, ale stejně to tak dělám.Škrtla jsem sirkou a nešikovně si zapálila.V cigaretě zapraskalo.Vydechla jsem kouř do blížícího rána za oknem a natáhla ruku za sebe.Přišel blíž a stoupnul si těsne za mě.Natáhl se po mé ruce.Dotkl se velmi pomalu mých prstů a cigaretu mi vzal.Jeho dlouhé prsty se dotýkali mých zatímco potahoval z cigarety a já si přála aby ten dotek nikdy neskočil. Možná to bylo tím , že po té cigaretě vždycky odešel.Nevím.Jen už vím , že dělit se s někým nad ránem v tichém souznění o poslední cigaretu pro mě bude vždycky jiné než by mělo být.
Autor drew, 28.01.2013
Přečteno 732x
Tipy 6
Poslední tipující: Isquieasuus, La Suneteto, Loveless, Amonasr, Eru Alonnar
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak cigarety zrovna nemusím, ale moc dobře vím, o čem mluvíš. Jsou prostě silný okamžiky.

05.11.2013 15:05:10 | La Suneteto

jo jo rozumím a děkuji :)

05.11.2013 15:14:06 | drew

Některé okamžiky si člověk zapamatuje navždy ST.

05.02.2013 20:05:29 | Eru Alonnar

To máš pravdu :)

05.02.2013 20:06:12 | drew

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí