Poslední splynutí

Poslední splynutí

Anotace: ...

Stav extáze je ten tam. Sedím v rohu a ještě se mi mírně třesou kolena. Udělala jsem to znova…Vrazila jsem si do žil tu nejlepší značku heroinu. Tebe.  Pronikl jsi mi až do morku kostí. Byl jsi všude kolem mě, všude ve mně… A najednou jsi pryč. Účinek vyprchal. Bledne mi kůže a oči ztrácí svůj lesk ve stínu tmavých kruhů. Místností se rozléhá rytí nehtů o podlahu, které by mělo být hromosvodem otupující bolesti.. Bohužel je bezúčinné. Teď už vím jaké je to mít absťák a čekat na další dávku. Ale… Co když už žádná nebude? Co když touhle všechno končí? Rychlými a hlubokými nádechy vsávám do svých útrob poslední doušky vzduchu, které v sobě ukrývají Tvou vůni. Stále Tě cítím. Byl jsi tu, stál proti mně a Tvůj pohled říkal to, co se bála vypustit ústa. Odešel jsi. V místnosti zbyla jen ta Tvá prokletá vůně, která se stále nepatrně proplétá s tou mou. A až dojde k jejich poslednímu splynutí, vyčistí se vzduch. Smyju ze své kůže poslední zbytky tohohle šíleného narkomanství a vrátím se zpátky do rohu. Svět se mi bude zdát černobílý, protože Tvá přítomnost mu nebude dodávat potřebnou škálu barev a já si budu připadat nadmíru éterická a prázdná. Budu vrhat letmé pohledy ke dveřím a doufat, že se rozrazí a v oslnivé sluneční záři rozeznám obrys Tvé postavy. Nakonec navždy a nenávratně splynu se zdí.

Autor Gigy, 16.06.2013
Přečteno 844x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, kudlankaW, vodnař, Isquieasuus, Jeněcovevzduchukrásného, Loveless, Jozef Bojanovský
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Uvěřitelná atmosféra, gratuluji a děkuji za citový prožitek jenž mi Tvůj text navodil. Dobře Gigy!
Marty alias kudlankaW
emeritní bonviván a milec společnosti žen

01.09.2017 11:26:42 | kudlankaW

Děkuju :)

02.09.2017 12:26:28 | Gigy

..znám taky ten pocit..procházet peklem pro pár minut srovnatelných s nebem..hezky psáno..)

05.08.2013 10:31:02 | Loveless

děkuju :) jsem ráda, že v tom nejsem sama :)

05.08.2013 10:32:26 | Gigy

Znám tyto stavy,pěkně jsi to napsala.

18.07.2013 18:44:28 | Jozef Bojanovský

děkuju :)

20.07.2013 15:02:25 | Gigy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí