Dopis Tobě

Dopis Tobě

Anotace: Je to vlastně dopis, který jsem nenašel odvahu poslat a chci mu to trochu kompenzovat tím, že ho publikuji zde.

V životě je to jako na houpačce, jednou si dole a pak zase nahoře, ale když je člověk dole, měl by být dole a nesnažit se tvářit, že je nahoře, protože jak by se pak měl tvářit, když je nahoře. Když jsme dole, měli bychom umět brečet a podlehnout tomu. Slzy totiž mohou být někdy i hojivé a pomohou nám předat emoce z naší mysli a uvolnit ji. Jsem jen pomatený člověk, který je teď pravě smutný a ani neví proč, asi proto, že není zrovna veselý. Cítím v sobě ohromnou vlnu emocí, kterou bych chtěl strašně rád uvolnit a předat v pozitivním smyslu. Ano, pravda, jsem zamilovaný a vlastně ani sám nevím jak. Nechtěl jsem si hledat holku, jen holku se kterou bychom zažili asi hezké chvíle a já tak částečně ukojil rodině společenské očekávání. Hledal jsem víc, partnerku, parťačku, kámošku, ségru a já nevím co všechno ještě dohromady. Nechtěl jsem se spokojit s tím, že budu žít s někým koho nemiluji, nerespektuji. Ano, respekt, to je věc, kterou ve svém životě potřebuju a který jsem našel či pociťuji k Tobě. Hrozně moc a moc cítím, že Tě miluji, respektuji, obdivuji, ctím a potřebuji, aby měl můj život smysl. Otevíráš ve mě něco, co neuvěřitelným způsobem eskaluje a zesiluje moje city a zároveň ve mě budí vědomí toho, že si člověk, kterému chci ze sebe odevzdat hrozně moc. Jsi ta, jíž chci podporovat, chápat, znát, podržet, což jsou jen slova, která pomáhají utvářet význam slovního spojení "milovat celým srdcem". Takový ohromný pocit ve mě vzbuzuješ. Proč? Jak? Přísahám na celou přírodu a lidskou existenci, že to nevím a nechápu. Jsou ale věci, které chápat nechci a ani nepotřebuji. Chtěl bych jen, aby tak byly a to bohužel neumím zařídit. Ten obrovský pocit uvnitř ve mě stále narůstá a já se bojím, aby mě nepřerostl a neroztrhal. Při myšlenkách, kterými jsem s Tebou mám pocit, jako by z mého nitra měl každou vteřinou vyletět obrovský proud energie a dotknout se Tě. Co má člověk dělat když je ... ale ne, vždyť všechna moje slova jsou prázdná a je to naprosto flagrantní a jednoduché. Xjméno vymazánoX , možná nechápeš proč a já vlastně taky ne, ale miluju Tě takovým způsobem, že kdybych Tě miloval jen o malinkatý kousek víc, tak bych na lásku zemřel !!! Vím, jak se slova miluji Tě poslední dobou degradují a zesměšňují, věř ale, že pro mě mají ohromný význam a hluboký smysl. Vyjadřují totiž pocit, který jsem ani nevěřil, že existuje a který je pro mě nyní realitou. A za to patří dík jen Tobě. Děkuju Ti.
Autor Lase, 22.01.2007
Přečteno 734x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Jj, jak je to krásný být zamilovanej až po uši.. Horší pak ale je, když nám láska ukáže svojí druhou tvář, kopu nesnesitelné bolesti a zklamání, odloučení, stesk...
Ale přeju Ti, abys byl šťastnej a aby ti všechno vyšlo tak, jak si přeješ :o)
Protože když už nemůžu být šťastná já, tak to štěstí musím přát někomu jinému... Hodně štěstí..

24.01.2007 18:47:00 | slunicko.pb

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí