Romantika, chalani a ja...

Romantika, chalani a ja...

Anotace: No proste môj život ohladne lásky

Sbírka: KNIHA

Tak rozmýšlam. Je to už niečo keď ja rozmýšlam. No proste! Teraz vám asi budem pribadať ako prišibnutá romantička, ale vždy keď si prečitam peknú knižku rozmýšlam nad ňou. A nad bezstarostným životom ktorý niektoré postavi majú. Napriklád teraz som dočítala od Brigitte Blobelovej- Tá nová, môj brat a ja. Je to úžasná knižka. Naozaj. Keď čítate dokážete si predstaviť osoby, ktoré v knihách vystupujú? A ak áno predstavujete si ich ako nádherné postavi? To sú teda otázky! Proste občas závidím ým postavám! Akých majú rodičov a kamarátov. A hlavne ako dokážu vydržať nejaké veci. Tými nejakými samozrejme myslím lúbostný vzťah. Chapete ma? Proste ja som romantický typ takže, keď vidím nejaký film alebo slaďáčik ale taký nádherný ako práve teraz počúvam, vždy ma napadajú také veci ako: Dokážem sa aj ja tak zamilovať? alebo Budem mať ja raz také šťastie, že si nájdem chalana, ktorí ma konečne bude milovať tak ako si predstavujem? Je to v mojej hlave a ja to nedokážem vypustiť! Všetky vzťahy ktoré som doteraz mala boli také no je prvada dobre držali sme sa za ruky a bolo nám dobre ale po mesiaci sa to skončilo malo to dva dôvody: Nemala som ja čas, alebo on. A aby som sa priznala najdlhšie som s chalanom chodila 3 roky. Ale on býva v čechách takže si asi dokážete predstaviť aké to bolo chodenie. A navzájom sme sa podvádzali takže to bolo o ničom. Nehovorím , že som nejaká pobehlica no to je až moc kruté! Proste, že som záletnica a neverná krava! Ja taká naozaj niesom! Tý čo ma dobre, až moc dobre poznajú vedia, že ja nevydržím bez chalana dlho a preto divte sa alebo nie mala som 29 chalanov. A som na to hrdá! Aspoň viem, že na mňa berú! Neviem či si vôbec niekto toto číta a vlastne je mi to jedno ja sa len rada vyrozprávam a na denník nemám čas a tu je na to vhodná príležitosť. Celé toto písanie je vlastne o mojom lúbostnom živote. Niektorí mi možno závidia ale nechceli by byť taký ako ja. A ja ich chápem. Len dúfam, že si tu teraz nespravím obraz ako keby som bola no hm nejdem sa vyjadrovať.
Autor Elion666, 23.02.2007
Přečteno 368x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí