Výčet psychopatek

Výčet psychopatek

 

Po čtvrt století života se v chlapovi něco změní. Tvrdili vám, že ve třiceti budete na vrcholu? Leda hovno. Mě je 25 a každej večer usínám s obavou, že se ráno neprobudím. Jestli budu za pět let na vrcholu něčeho, tak leda tvojí mámy.

 

Můj první vztah snad ani nebyl vztah. Teda určitě nebyl. Víte, jak jste poslední půlrok na základce přijatý na střední a nic vás nezajímá? Tak v tomhle období napěchovaným deskovkama, PSPčkem a nekvalitní trávou jsem se zamiloval. Promiň Kristýno, už si nepamatuju jestli se píšeš s i nebo y, a nikdy jsem se nenaučil správně psát tvoje příjmení. 

 

Takže Krystína bydlela u nás v ulici a chodila na stejnou základku. Naše rande vypadaly tak, že jsme každej vzali svýho psa a šli jsme se projít. Já se potil, ona mlčela, a po zhruba dvou hodnách jsme se rozloučili objetím. Pak jsme si psali SMSky do dvou do rána, dokud nám nedošel kredit.

 

Nakonec jsme díkybohu skončili každej na jiný střední. Donedávna jsem žil s myšlenkou, že se jednou dáme dohromady - až nám bude třeba 40 a uvědomíme si, že jsme stvořeni jeden pro druhého. Nicméně je to deset let a Kristýna má dítě a kérku, takže místo obrovskejch prsou má teď dlouhý cecky a morý oči v kontrastu s tetováním působí tak nějak lacině.

Navíc jsou na netu její nahý fotky a já jsem nakonec rád, že moje poprvé neskončilo v tý šunkový bagetě, kterou jsem na nich viděl.

 

Střední jsem vychodil stále nepolíben, a v prváku na vejšce jsem si našel holku. S touhle už to bylo dospělejší. Nebudu sem psát její jméno, protože je tak debilní, že by jí tu každej poznal. Říkejme jí třeba Žofie. 

 

Ne, Žofie nebyla stydlivá holka se kterou jsem se seznámil na přednášce. Žofie byla o 10 let starší ženská, která mě měla doučovat fyziku. Když mě po roce vyhodili z vejšky, bydlel jsem už u Žofky a měl jsem sexuální znalosti ze všech oborů. Upřímně, kdyby mi bylo 50, asi bych s ní zůstal. Dělala úplně všechno, a když na to přišlo, dokázala během 5 minut sehnat druhou holku, která se k nám přidala.

 

Jenže naši jí nějak nemuseli, a já taky pochyboval, že tohle vydržím. Žofka měla dost problémů. Zkurveně hrozně moc problémů. Musíte mít hodně dlouho všechno u prdele, abyste se dostali tam, kam ona. Najednou nepracovala. A já najednou pracoval. V noci brečela a přes den chlastala. 

 

Nevíte, jaký to je, když je vám 19, jdete do práce a vaše holka vám zavolá hysterická ze sanitky, že neví, kam jí vezou. Celou noc byla pryč. Pak telefon převezme saniťák a řekne vám, co se stalo a kam jí vezou. A vy jste moc nezkažený na to, abyste neměli strach. Takže si neřeknete “to je fakt blbá píča”, ale máte o ní strach a starost. Pak za ní jak idiot jezdíte a děláte, že nic.

 

Nakonec si po dvou letech sbalíte věci a jdete do hajzlu, protože byste jí museli zabít. 

 

Na druhou stranu lhal bych, kdybych říkal, že mi Žofka nerozšířila obzory. Celej ten vztah mi mimo sexu ukázal i další věci, a donutil mě k činům, ke kterým bych se nejspíš nikdy nedokopal.

 

Třetí byla Petra. Petra bydlela na druhý straně republiky, nicméně jsme se vídali poměrně často, a volali si každý den. Pak mi řekla, že o nás řekla manželovi. Že se s ním chce rozvést. Když jsem se jí ptal, jestli mě kurva třeba nechce zabít, tak řekla, ať to neřeším. Víte, v čem je výhoda, když vaše holka neví kde bydlíte? 

 

Primárně v tom, že vás ona ani její tři děti nenajdou, když se jí rok neozvete.

 

A od tý doby radši vztahy nemám. Když si představím, co mě po těhle třech ještě může čekat.. tak snídám brom.

 

Dobrou, psychopatky.

Autor Panda v houbičkách, 16.06.2019
Přečteno 545x
Tipy 11
Poslední tipující: Aiury, Avola, Jort, Lighter, Neegoista88, Nevratný obal
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-)) Máš to přesné, pobavil jsi mě. Podobné zkušenosti jsem taky prodělal...jen okolnosti a jména žen byla jiná. Zažít to bylo děsné.

17.06.2019 12:12:35 | Lighter

:D Šunková bageta, nemám ráda šunkový bagety, takže se mi zvedl kufr. :D

16.06.2019 21:57:03 | Isabella Monvoisin

Tahle bageta je nacpaná takovou tou bagetovou šunkou ve který je hodně tmavýho masa. Konkrétnější už bejt nechci, ok?

16.06.2019 22:01:30 | Panda v houbičkách

Fuj. A určitě je tam ještě dresing. Ten taky nežeru. :D

16.06.2019 22:02:57 | Isabella Monvoisin

Hele já měl tu holku rád, tak zase klid jo? :(((

16.06.2019 22:07:53 | Panda v houbičkách

No vy muži máte podivně rádi všichni.

16.06.2019 22:10:26 | Isabella Monvoisin

Prostě umíme mít rádi i když má bagel s trhaným hovězím. Nejsme povrchní.

16.06.2019 22:15:29 | Panda v houbičkách

:D :D Tak jako já mám ráda taky, i když má chlap klikaté vousy nebo slizkou trubku, za to nikdo nemůže a ženské bagety prostě nevypadají vábně. :D To si přiznejme.
Ale výraz "bageta" se mi líbí. :D

16.06.2019 22:18:52 | Isabella Monvoisin

Ne já končim. Přišel jsem si sem vylít své umolousané srdíčko a né debatovat o slizkejch trubkách.

16.06.2019 22:24:45 | Panda v houbičkách

Hahahahaha. :D

16.06.2019 22:30:57 | Isabella Monvoisin

Všechny nejsou špatné, myslím že třeba moje mamka je toho příkladem... ale nedá se nic dělat, člověk musí hledat a snášet všechny ty rány

16.06.2019 21:50:48 | Neegoista88

Jo máš pravdu, tvoje máma je hodně dobrá

16.06.2019 21:52:24 | Panda v houbičkách

:D

16.06.2019 21:54:29 | Neegoista88

Jó Pando, tak tebe si budu chodit číst. :D Dík!

16.06.2019 21:11:19 | Nevratný obal

diki bráško

16.06.2019 21:24:18 | Panda v houbičkách

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí