Stýskám

Stýskám

Bylo to nejkrásnější rande, jaký jsem kdy zažila. Poslal jsi mi souřadnice setkání a připravil piknik. Víno, jahody a ty. Líbila se mi tvá jinakost. Vzal jsi mě do centra na pivo. Jeli jsme nocí pod hvězdama na longboardech.
Zamilovali jsme se.
Začali se učit jeden od druhého.
Já z toho najednou chtěla pryč.
Utekla jsem.

Pak jsem potkala někoho jiného a začala ho mít ráda. I když už nejsme spolu tak, já nevím..chybíš.
Chybíš mi. Chybí mi způsob jak jsi na mě koukal. To jak jsi mě oslovoval. To jak jsi miloval to, co já na sobě nesnášela.

Tolik bych se ti chtěla ozvat a spoustu ti toho říct, ale nejde to. Místo toho chodím na místa, kam jsme chodili spolu a doufám, že tě potkám. Neustále tě hledám v davu.
Je mi úzko a zase nevím, jak z toho ven.
Autor bezbožník, 04.08.2019
Přečteno 586x
Tipy 1
Poslední tipující: Lighter
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Návraty jsou nejkrásnější...ale vydržet pak i běžné dny je zabíjení romantiky. :-)

05.08.2019 10:55:40 | Lighter

nejsme spolu, tak.. čárka má být před tak, ne po tak. Nazvat lépe "Stýskání" nebo "Stýskám si"
Úvaha vychází ze stýskání ale je překvapivě plná důvěry a neskrývaného vřelého citu. Slova dobře padnou k popisované situaci, stručná a přesvědčivá. Zejména zaujme že on "miloval to, co já na sobě nesnášela" ... to opravdu odzbrojí. Je vidět že si hrdinka bývalého druha váží a srdce k němu přes všechny (vnitřní i okolní) obtíže tíhne. Jo láska...

05.08.2019 07:42:34 | Karel Koryntka

proc si rikas bezboznik?

05.08.2019 00:46:34 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

stará vzpomínka, asi.

05.08.2019 13:15:18 | bezbožník

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí