Další psychopatka

Další psychopatka

 

Nestav si v hlavě vzdušný zámky bráško. Dožene Tě to. Ta skvělá holka? Ta co chtěla pusu? Vzpomínáš? Jasně že jo, není to ani tejden, co jste se procházeli, líbali, poznávali.. Zase jsi vyjebal sám se sebou, a můžeš si za to sám.

Je to pár let, co jsi zjistil, že rozchod je nejsladší věc na světě. Že nic nechutná tak dobře, jako strašná spousta pohody ve velký dávce. Několikatery Vánoce sis dělal, co jsi chtěl, a nikoho nesralo, že ses sebral a odjel strašně daleko.
Nebo že jseš přes svátky s rodičema. Nikdo Tě nenaháněl, když sis dával s cizí holkou v Mlýnský brko a říkal jí “kámo”.  Nikoho kromě spolubydlících nesralo, že jsi pak poblil hajzl, protože jsi měl trávu naposledy v devítce.

A kdy přesně tohle období skončí? V mikrosekundě, kdy vdechneš fragment pubickýho ochlupení “osudový” zrzky. Takový, o který všem říkáš, že je “pošahaná, ale tak správně”.
A najednou nejseš ten týpek, kterej v práci tráví 14 hodin denně a udělá tři prdele práce. Najednou ti cukne v péru pokaždý, když ti zavibruje telefon, a chodíš si na chodbu poslouchat hlasovky o jejím chameleonovi, přičemž máš úroveň soustředění někde půl metru od jejího pupíku na jednu nebo druhou stranu.

A pak s tím přijde. Jseš na ní milej, a ona chce vědět, jestli to s ní zvládneš, protože “to s ní není vždycky tak fajn jak to vypadá”. Je mi to jasný blbko, máš frndu, nikdo od tebe nic jinýho nečeká, tak si na tom přestaň stavět osobnost. Kolikrát že ses zkusila zabít? Jenom? Tolikrát to bejvalka stihla během jedněch krámů, a to byla na sračky.

Že nejseš holka na vztah, a musíš k tomu dospět? Díky za info. Kdo že se ptal? Já ti řekl že s tebou rád trávím čas “bro”, ne že Ti chci nastříkat do svatebních šatů.

A co teď udělám? Budu na ní celou noc myslet, nebudu moct usnout, a budu jí mít plnou hlavu. Ráno se budu těšit, až napíše “Dobré ráno xD” a budu doufat, že pošle roztomilou rozcuchanou fotku. Tohle mi těžce rve koule.
A kurevsky těžce se mi dejchá, když jenom pomyslím na to, že už se neuvidíme. S holkou, se kterou jsem strávil jedno odpoledne. Osm hodin. 

Jestli se ještě někdy zamiluju, ustřelte mi péro a pak hlavu prosím. A víte co, udělejte to nejlíp hned. Kdyby se koroner ptal, kde mam koule, tak v píči.

A takhle jsem to viděl před půl rokem bráško..

 

Autor Panda v houbičkách, 15.11.2019
Přečteno 470x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí