Radost

Radost

Anotace: Kdo nemiluje, nežíje... Láska hory přenáší a bolest přináší. Život je bolest a ne vždy je k nám fér.

Radost je pocit, který může často utvářet povahu člověka. Je tolik důvodů k radosti na světě. Stačí jen hledat. Vždyť jaké by to bylo, kdybychom se celý život radovali a nebyl by smutek? Někdo by mohl říci, že se jedná o ráj. Já myslím, že s radostí má jít ruku v ruce i smutek. Jako dva důležité pocity.
Můžeme si představit, že bez smutku by se nám žilo dobře. Já si tedy život bez smutku neumím představit. Stejně jako bez lásky. Také se neumím smát a radovat, když nemám důvod. Člověk, který je nešťastný, by měl ukázat své city a nepřetvařovat se. Vím, že u mnohých lidí tohle není přetvářka, ale přirozenost. Život je bolest a ne vždy je k nám fér. My se jen musíme poučit z nezdarů, které nás nutí jít dál. Stále dokola jim budeme čelit.
Ať už člověk chce či nikoliv, život jde dál. A zanechává za vámi to dobré, i to špatné. Zůstávají pouze ve vaší mysli. Odkud je nesmaže nikdo ani čas. Čas, který nedokážeme ovivnit. Náš čas, který nám byl dán, abychom jej využili, jak nejlépe umíme.
Autor Breg, 15.10.2007
Přečteno 461x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí