Ambice

Ambice

Anotace: ... co je vlastně chtít? V odpovědi na komentář k říkance "Bouře" jsem ukryl návod k "ničemu"...

Ne toliko chlastem jeden je živ. A přes státem deklarované mládí jsem již notně uondán a často ubit. Nejen však "milodary" škodolibého osudu, anobrž pitomostí těch, kterým bych se měl klanět nebo jim se chtíti podobat. A tak i tahle říkanka nejdříve se tak sama v sobě míchá a pak se slova rozlijí v proud takřka nezadržitelný. Jestli chutnalo? No, původně jsem chtěl svlažit zem, z jejíhož lůna dráti mělo by se nové pokolení plodů ponejvíce vhodných k sežrání. Tvůj vzkaz však přinutil mne ochutnat a musím uznat, že někdy je vhodné býti sobcem a pár kapek si ponechati pro sebe. Chuť tato byla skvostnou tím více, čím ona vláha dopadá na půdu, z níž může vzklíčiti něco dobrého. Ovšem jsem-li hoden vzklíčení a zelenání se, není ambicí mého ducha. Chci být k němu vyzván těmi, kdož jediní mne mohou soudit a kdož jediní mohou vyžadovat, abych tu či onu dovednost zavlažoval. Dosti již na troufalosti, že svoje cancy svěřuji křemíkovému nebi...
Autor Cybermud, 09.12.2007
Přečteno 278x
Tipy 3
Poslední tipující: Agniezka, PatriceB
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Péťo, jsi krásný, víš to? Zasloužís si vedle sebe někoho s krásou v duši..********* :)

27.12.2008 23:56:00 | PatriceB

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí