Česká školní inspekce

Česká školní inspekce

Anotace: Školní inspekce.. jak to u nás chodí.. Krátká úvaha o přínosu kontrol. Brzy bude zvonit, tak jsem to moc nedokončila..

Tenhle týden se u nás mají objevit inspektoři. U nás na škole. Tím pádem je tu blázinec nejhoršího stupně.. Jsou někteří učitelé, kteří na začátku školního roku řeknou, že je jim jedno, jestli si ty sešity vést budeme, nebo nebudeme. A teď najednou kontrolují, jak jsou upravené.. Jsem lenoch a v hodinách radši píšu povídky než zápisy, a tak jsem strávila nedělní odpoledne přepisováním poloviny sešitu. A to jsem původně chtěla vyrábět "pergameny se zaklínadly". Ujetý, já vím, ale mě to prostě baví.
Jo, a teďka. Sedím ve škole, máme mít hodinu, a přitom sedíme v počítačové učebně a hrajeme hry. Učitel se totiž připravuje na ispekci, dolpňuje si zápisy v nějakých výkazech atd... Jistě, pro nás je to přínos, ale rozebíráme vzhled triček na konec školy, končíme totiž základku, tak uznejte, to se prostě MUSÍ vyřešit, a on, jinak absolutní pohodář, po nás nervózně štěká. Sice krapet zlobíme, ale fakt jen krapet a jindy by mu nevadil dvakrát takový hluk.
Má to vůbec cenu, nás takhle kontrolovat? Jistě, během inspekce se může odhalit učitel, kterému v tichosti přeskočilo a za chvilku by lákal nevinné žačky do parku na sladkosti, ale jinak.. Stejně se během inspekce každý chová tak nepřirozeně... Všichni nás nabádají, že nic nesmíme zapomenout, že tohle, že tamto.. Za ten jediný týden to nestojí, co říkáte?
Autor Lea Jodie Parker, 25.02.2008
Přečteno 321x
Tipy 7
Poslední tipující: Yenneä, *Norlein*, Norlein
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jojo, to znám :)

24.03.2008 16:51:00 | Norlein

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí