proč

proč

Anotace: ...

Proč?
Proč ty podpásovky?
Mám strach, že kalich přeteče a zůstanu sama. Nevím kdy, ale bojím se toho. Co bude dál? Proč se ptát? Stejně to nic nezmění, ale pořád se ptám, i když vím, že odpověď nedostanu.
Nejsem si jistá, že každý ví, co je to milovat...spíš přicházím na to, že dva lidi, ač si myslí cokoliv, nemůžou milovat stejně. Vždycky je na tom někdo hůř, bohužel. Přeju všem hodně síly...
PS: chlast je svině
Autor sht1, 28.02.2008
Přečteno 353x
Tipy 8
Poslední tipující: Šerák, Gabrielle, Bíša, Lumen
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nečekej, že samo něco spadne do klína... ta odpověď přinde, ačkoliv ne hned... třebas časem, netalčí se na pilu a když mermomci honem něco chcem, zpravidla to má zpoždění... ale... je třebas také temu jít tak trochu naproti... láska je ošemetná, dva milující lidé klidně mohou milovat stejně, může jeden milovat víc, druhý měně, bo jeden hodně a druhý vůbec, bo se lidé nemusí milovat vůbec a jsou spolu z jiných příčin... Chlast je skutečně svině... protože nejen bohlev zůstává a krom prázdné sklenky a láhve... ještě větší bolest.

28.08.2011 14:38:00 | NikitaNikaT.

a nakonec jsem byla já, kdo nedokázal milovat víc...nechápu to...ironie osudu??? ...ne nadarmo se říká - může být hůř...

12.05.2009 00:32:00 | sht1

Někdo jen dává, jiný jen bere...

05.05.2009 21:37:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí