Fotbalové násilí

Fotbalové násilí

Anotace: To jsme psali povinně ve škole... Tak blbý téma bych si sama nikdy nevymyslela, ale líbí se mi to. :o)

V dnešní době je to už tak častá věc, že ji ani policisté a strážníci nestíhají. Prostě jsou fanoušci Sparty a Slavie a ti si nějak nesedli. Neustále se uráží frázemi jako "Slavie do hnoje" nebo "Sparta, buzerantů parta" a to není zdaleka všechno. Nakonec to ale stejně vede jen k nenávisti, nesnášenlivosti a hraničí to potyčkami. Sice je na každém zápase ochranka, ale stejně se to většinou popere, sepere, ale ne vždy dopere.

Vím, o čem mluvím. Bydlím nedaleko letenského stadinu Sparta a když se odehrává nějaký zápas, už celé odpoledne se po ulicích trousí mírně podnapilí a veselí fanoušci. Ovšem to je nic proti tomu zpěvu, co se ozývá pod našimi okny, když se fanoušci zase vrací zpět. A moc dobře si pamatuji, jak někdy asi v jedenáct v noci zkopali v naší ulici tři fanoušci jednoho kluka, který byl v barvách druhého (a tenkrát taky vítězného) týmu.

V televizi slýcháváme zprávy a rvačkách a dokonce i jedna moje kamamrádka se do jedé málem připletla. Je to zatrvzelá fanynka Sparty a jednoho dne čekala na autobus, když se tam přihnala partička rozmrzelých Slávistů, co právě prohráli zápas. Začal jí zvonit mobil a po zastávce vesele vyhrávala Sparťanská hymna. Měla velké štěstí, že hned přijel autobus, protože si jistě dovedete představit rvačku 14-tileté dívky proti několika opilým chlapům.

Zkrátka jsem zastáncem názoru, že mezi jednotlivými týmy by měla vládnout vzájemná tolernace. Tím by se snad i předešlo takovým hloupým případům a nebezpečím.
Autor Vzdělaná Mrkef, 06.04.2008
Přečteno 419x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí