O knize

O knize

Anotace: čím pro mě vždy byla a vždy bude kniha...

Kniha, několik popsaných listů papíru, které jsou složené a sešité dohromady a tvoří úžasný celek, který by neměl jednotlivě smysl. Knížka je pro mě věc, která ukazuje na to, jaký dokáže život být, jakou představivost mají autoři nebo co vše se dá výjádřit psanným slovem. V knížkách jsem našla nějakou pomyslnou oporu. Díky soustředění na děj, který se v nich odehrává, zapomínám na skutečnost, na problémy, emoce které mě doprovázejí a přemýšlím nad postavami a skutečnostmi, které popsal spisovatel. Hlavní postava mě vždy doprovází od začátku až dokonce. Jestliže mě příběh opravdu zajímá, nemůžu se odtrhnout myšlenkami od děje. Myslím neustále na postavy, na jejich životní příběhy, které někdy mohou být smutné, někdy veselé. Knížka mi proto přiroste k srdci a když se mi opravdu líbí, přečtu si jí klidně ještě jednou. Někdy dokáže být smutná, někdy mě i rozesměje, někdy mě nutí přemýšlet a právě to z ní dělá tu krásnou věc, které vždy před spaním věnuju veškerou pozornost. Vždy se těším, jak přečtu další kapitolu a dozvím se další část příběhu a jsem ráda, že jedna moudrá hlava kdysi vymyslela tu krásnou věc jménem kniha…
Autor Psychopatická lentilka, 24.04.2008
Přečteno 391x
Tipy 4
Poslední tipující: JiTuŠaK, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Jasně,pravda-..mám stejný názor:P

08.06.2008 10:27:00 | dreamer.

víš o tom že na počítači trávim většinu času :P heh

02.06.2008 18:54:00 | Psychopatická lentilka

Úplně přesně. Dnešní teenagery baví jen počítač a hry, ale kdo dneska čte, je borec :)

02.06.2008 16:36:00 | Zasněný básník

Jo, právě nedavno jsem na tohle tém a psala uvahu ve škole.. A tohle je můj názor.. Proste kniha je nej a mame tam nejvetsi prostor k predstavám

24.04.2008 17:49:00 | Karička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí