Opravdový přítel

Opravdový přítel

…jediný člověk, kterému plně důvěřujeme. Dokáže potěšit, rozveselit, povzbutit v nejhorších chvílích, a někdy se i obětovat pro naše štěstí. Měl by mluvit pravdu. Ikdyž bychom chtěli občas slyšet něco jiného, měli bychom být vděčni našemu příteli, který se odvážil vyslovit celou pravdu i přes to jaká může být smutná či krutá. Pravý přítel se na tebe nezlobí, když mu zavoláš v jedenáct v noci. Místo aby tě „seřval“ tě vyslechne, sic ospale ale ano. Vždy poradí a dokáže krýt své bližní. Dokáže se obětovat jen aby druzí byli šťastni a někdy si i odepře své vlastní blaho. Dělá ho šťastným pocit, když vidí ostatní kamarády jak se radostně usmívají…
…ale i nejlepšímu kamarádovi můžeme ublížit…rána kterou mu vyhloubíme v srdci se sice může zacelit ale vždy zůstane jizva. Nikdy nám již nebude věřit tak jako kdysi. Proto si každý važme svých přátel a nikdy je nezraňme vyzrazením velkého tajemství nebo něčím jiným. Ti co tuhle chybu udělali toho do teď litují. Chtěli by zmáčknout reset na klávesnici a vrátit krásné chvíle, které prožívali s nejlepším přítelem. Někteří za to třeba i nemohou, že se jejich přátelské pouto potrhalo, mohla za to třeba špatná náhoda, která je rozdělila navždy a to proto že se přítel obětoval, třeba i za cenu vlastního života. A to proč? Protože je to opravdový přítel, a opravdový přítel udělá cokoliv, když je jeho blízká osoba v nebezpečí…
…važme si proto svých nejlepších přátel, protože nikdy nevíme jestli je to naposledy, co se shledáváme…
Autor Psychopatická lentilka, 28.04.2008
Přečteno 443x
Tipy 3
Poslední tipující: lady_esik, Zasněný básník
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

jasný ;)

22.05.2008 17:04:00 | Psychopatická lentilka

...a z těch rejpalů tady si nic nedělej ;)

22.05.2008 16:58:00 | Zasněný básník

Hehe zase tři tečky x) Pěkná úvaha :-))

22.05.2008 16:57:00 | Zasněný básník

k tomu navíc ani moc nejde...uznej sám

14.05.2008 16:05:00 | Psychopatická lentilka

proč osnovu?

13.05.2008 21:23:00 | Psychopatická lentilka

libovka!! hae mohla by si k tomu napsat osnovu?

05.05.2008 18:43:00 | Klímič

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí