Cradle of Filth

Cradle of Filth

Anotace: tak cítím jejich hudbu.

Již mnoho vody uplynulo, mnoho duší bylo zprovozeno ze světa a ještě více krve bylo prolito, od doby, kdy jsem poznala kapelu Cradle of Filth. To ráno slunce pro jistotu nevyšlo! Krysy vylezly z kanálů a diskofilní část populace očekávala konec světa. Ano, tento den byl ve znaku Anglické atmosfericko - heavymetalové kapely (mnoho lidí si myslí, že CoF je Black metal, což není pravda!!! Když už něco, můžeme v jejich muzice hledat prvky "Death" metalu a to v uvozovkách doslova!).

V mlze rozpoznávám myš a spouštím Album Principle of evil made flesh. A mým počítačem projede mrazivý klávesový dech, podporovaný orchestrem. Daniho ječák spustí a opona se vytahuje. Právě jsme projeli into. Mlžný opar se usazuje a temnota mnou prostupuje. Cítím svůj tep, jak průbojně pulsuje v rychlosti bicích, pomalu, a však jistě se oddávám vražednému tempu kytar, v zádech mě mrazí Daniho ječák. Přichází třetí píseň a mlhou prostupují sluneční paprsky. Na řadu přichází pomalejší a mnohem temnější píseň. Absolutně dokonalé! Nemůžu přestat poslouchat! Kytarové riffy sviští, jak tornádo ničící zemi, pohlcující absolutně vše! Ano tato hudba mění svět kolem mě a já musím poslouchat dále. Přichází píseň Iscariot a teď bych mohla atmosféru krájet. Temné klávesové akordy přicházejí a srážejí mě do euforie. Čím dále se prokousávám tímto albem, tím více na mě padá kvalita a propracovanost klávesových pasáží, střídaných bitvou dua kytar. Daniho vokální skřeky, vnímám jako normální řeč, mé oči si pomalu zvykají na temnotu.

Nemohu si tedy pomoci a vrhám se na album Vampire or dark faerytales in Phallustein. Hned první vál mě pohltí. Bicí bijí jak o život. Klávesové pasáže jsou mnohem více propracované a mnohem více prostoru dostává orchestr, který umí navodit neskutečně temnou atmosféru. Celkově vás toto album pohltí natolik, že si ani nevšimnete, jak moc vám tuhne krev v žilách.
Vlasy se zježí a vaše tělesná teplota klesne o dobré tři stupně. Místy vám přeběhne mráz po zádech a teprve když deska dohraje, uleví se vám. Ovšem nebojte bude hůř! Záhy zjistíte, že CoF prostě musíte poslouchat stále dokola.
ZÁVISLOST.
Autor Aluna, 08.07.2008
Přečteno 313x
Tipy 2
Poslední tipující: carodejka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Mas pravdu je to narez, napsala jsi to velmi krasne.

12.07.2008 20:40:00 | carodejka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí