Budoucnoct --> future

Budoucnoct --> future

Anotace: Pojďte se podívat do budoucnosti, do takové jakou ji vidím já...

**Jak si představuji budoucnost světa a jeho další vývoj? Tak jen pro představu nahlédněme do ne velmi vzdálené minulosti. 100 let zpátky, řekli bychom není to moc dlouho s přirovnáním s tím, co znamená čas ve vesmíru. V této době však neexistovaly všechny ty přístroje dnešní moderní doby. Nikomu se o ničem takovém ani nesnilo. Pár desítek let zpět a nikdo by neřekl, co vše se na světě za pár let změní. Vývoj technologií, které známe nyní netrval příliš dlouho. Zdá se, jako by byl rychlejší, než-li čas sám. Jen si představme, co je výsledkem 10-20 let. Co asi nastane v budoucnu? Lidé pomocí technologií dnes mohou řídit systémy, domlouvat se s ostatními na druhém konci zeměkoule. Ale toto všechno je daleko míň, než to, co nás teprve čeká.

**Vědci polemizují nad stále novými a zatím neproveditelnými věcmi, které pro společnost představují tvrdý oříšek. Jen se rozhlédněme kolem nás, jak je naše krajina zamořena spoustou odpadků a představme si, jaké by to bylo kdybychom si mohli dovolit odvážet odpady do kosmu a zbavovat se jich tak. Jak fascinující by bylo umět si vytvořit obsahy dějů našich snů.. Dokázat mluvit tisíci řečmi, nebo najít jednotnou pro celé lidstvo…Nebo jen zastavit čas, komunikovat se zvířaty, či probudit mrtvé a nechat je znovu ožít.. Cestovat po vesmíru..Zjistit co je po smrti…Nestárnout- najít elixír mládí… Stát se nesmrtelným.. Každá představa by se mohla stát skutečností..

**Otočme ale list. Uvedu konkrétní příklad. V budoucnu se nebude nikdo muset učit, nýbrž se nám dostanou do mozků čipy, s nimž budeme superchytří. Nemoci se stanou minulostí, protože si vytvoříme pomocí klonů nové daleko lepší orgány. Klony se stanou rovnocennými lidmi a rodiče si budou dle přání určovat pohlaví potomka, dokonce i jeho tvář. Všichni budou krásní, chytří, obdaření kladnými vlastnostmi. Přestanou existovat ty špatné, nehodící se do nové společnosti - do společnosti superčlověka. Lidský tvor bude dokonalý. Naše myšlení, prožívání, jednání i chování bude záviset na čipech, které budou v našich hlavách.

**Vezměme ale budoucnost i z trochu jiné stránky. Další generace a člověk se stává nesmrtelným. To je jeho nová vlastnost, která je samozřejmá. Posuňme se však ještě kousek dál. Člověk svou bytostí dosahuje neuvěřitelných poznání, se kterými se dostává za hranice lidských možností. Svůj mozek využívá téměř na 100% a využívá tak všeho, co bylo ve vzdálené minulosti nemožné. Dávno přestal čas počítat, jelikož pro něj přestal mít význam. Ale my se na malou chvilku zastavme a podivme, jak to s námi vypadá. Lidstvo už dávno spotřebovalo veškerou sluneční energii a nyní čerpá z ostatních hvězd, saje jejich energii, kterou používá jako pohon pro dopravní prostředky: (vesmírné lodě, virtuální stroje). Pomocí stroje čase se dostává do minulosti a pozastavuje se nad jejími nechápajícími lidskými činy. Superčlověk už dávno není, co býval a nechápe jak v minulosti jeho předkové mohli žít pro nic a nevědět, o co přichází. Ano nyní je to supermoderní člověk, který je na sebe pyšný. Ale měl by si nás vážit, protože bez nás zatím těch primitivních tvorů a bez evoluce by nebyl tím, kým je v mojí budoucnosti.. A i když už předlouho neobývá planetu Zemi, osídluje všechna místa v pásmu mnoha galaxií, kde existuje spousta různých životů. Stačí si jen vybrat, který domov se mu líbí.

**Ale proboha vždyť tito lidé, o kterých mluvím, vždyť to jsme my!!! Jen jsme obdařeni schopnostmi, které vytvářejí jiný prostor života, než na jaký jsme zvyklí nyní. Vše, co se nám zdá nemožné, bude součástí každodenní reality. K obrazu svému si v mé budoucnosti superlidé přeměňují skutečnost, se kterou nejsou spokojeni, na tu která se jim líbí. Žijí poměrně šťastně - ne jako dnes. Ač nemají vlastní duši, jen naprogramované cítění, zavládne dokonalost a harmonie. Všechno bude nic a nic je dokonalá virtuální realita, která neexistuje .

**Člověk se sám zničil, už není co býval je to tvor, který nemá duši, pocity, tělo. Je jen neviditelná hmota a energie, kterou ze sebe udělal.. Svou perfektní dokonalostí se sám zničil a netuší o tom.
Ale nyní my, ti co jsme ještě tady, žijme ať můžeme v klidu zemřít a najít ve smrti, co ještě hledám, protože ta možná budoucností nebude. Ano ta, která je často přezdívaná jako vysvobození..

**Tak takto vypadá budoucnost – budoucnost, která možná neexistuje, ale kdo ví, třeba je na ní kousek, nebo mnoho pravdy.. Není ani pesimistická a už vůbec ne optimistická. Je v mojí mladé mysli- v mysli plné hloupostí a neskutečných, možná až bláznivých myšlenek- výplody nereálné fantazie v reálné hlavě..

****************************************************

Lidstvo přežilo u tolik věcí a překonalo nespočetně překážek, ale nikde není napsáno, že si dokáže poradit s budoucností, kde čeká nespočetně nástrah. Ale člověk i přes ně touží ovládnout ten daleký, nikde nekončící prostor – vesmír, jež nám dal tolik lásky, ale i nenávisti vůči nám samým. Vesmír – tak ten třeba není tím zlem za jaké jej považujeme. A jednou třeba přijde něco, co ukáže lidstvu správný směr, poznání a odpovědi na otázky, které jsou dosud pokryty temnou záhadou.
Autor Dedillope, 24.07.2008
Přečteno 405x
Tipy 6
Poslední tipující: v.hercik, Kovik, Mademoiselle S., Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Láska neexistuje, je to jen soubor chemickych reakci, ktere stejne po case zmizi. Neco jako vecna laska je jen namet pro pohadky, ktery si lide vymysleli. Laska neni to co nas drzi pri zivote, laska je to co nas zabiji. To cim se lišíme od robotů jsou sny, vůle a představivost, a tomu lide v současnosti nepřikladaji žádnou váhu, proto lidstvo spěje k zániku...

26.09.2008 15:35:00 | Ledová víla

Já to tak nevidím.To, co lidi odlišuje od robotů, nebo od robotovaných lidí, je láska a láska je věčná.

27.07.2008 00:06:00 | SZN

Zůstaňme lidmi, se svou nedokonalostí a chybami...
Evoluce a progres futuristicky půjde dopředu, jen aby se
lidstvu nevymkl z rukou...

24.07.2008 15:55:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí