Taková malá noční "hudba"

Taková malá noční "hudba"

Anotace: Člověk se baví s přáteli, blázen se baví sebou...

Ono to v anotaci zní blbě, jasně, každý se občas bavíme sami se sebou, ale proboha, celou noc?!
Chtěla jsem jen poukázat na to, že by nebylo od věci dát mě opravdu do léčení, což tvrdím i teď, po dokonale probděné noci.
Nechci vypadat jako nějaká hysterka, ale včera ráno jsem objevila na mé posteli odporného pavouka, toho, co tak rychle běhá, a než jsem z jeho ženy stihla udělat vdovu, emigroval pod mou postel a celý den jsem ho neviděla vylézt, takže je docela pochopitelné, že jsem se v noci cítila ve vlastní posteli jako ve vlastní rakvi. Ke všemu to děsné vedro... zkrátka, ani nevím jak, ale začala jsem vzpomínat na věci, o kterých jsem myslela, že jsou dávno zapomenuté, krom toho i na veselé zážitky ze školy a dokonce i základní, prostě jsem se takhle bavila vlastníma myšlenkama celou noc. To není dobré. Proč? Protože při takových "promítnutích celého života" si vždycky připadám jako bych se vrátila v čase nejmíň o čtyři roky a začne mě ledově šimrat v břiše.
Že by mě mohlo uspat horké mléko mě napadlo až o půl čtvrté, což je na spaní stejně pozdě, nebo spíš brzo, a krom toho mlíko nepiju a horké už vůbec ne.
Zkuste někdy přemýšlet O NIČEM celou noc a přijdete na něco. Já přišla na to, že jsem vlastně úchyl na snědé, elegantní a tmavovlasé čtyřicátníky až šedesátníky (ti už jsou spíš šediví nebo s plešatýma vlasama, ne? to nevadí), že nesnáším letní noci, protože každý říká, že jsou krátké ale já se přece na vlastní kůži a opuchlý oči přesvědčila, že jsou dlouhý jak špagety, které někdo zapomněl před vhozením do hrnce polámat, a taky jsem přišla na to, že už vlastně skoro ani nevím, kdo jsem, nebo to je tím nedostatkem spánku, způsobeným jedním JEDINÝM vypitým kafe ve čtyři odpoledne? (normálně kávu nepiju, asi účinky na entou).
A je to venku, už si nepřipadám jako pod skalou, tohle je moje nejrychleji sepsaná úvaha, která vlastně ani není úvaha, ale je jen jako úvaha, prostě už jsem si nechtěla připadat jako úchylačka na bruneťáky o X let starší než já a jako člověk, který si nemůže loknout kafe, protože pak celou noc blouzní a druhý den funguje jako Golem - na šém, který jsme jaksi ztratili.
Pardon, ale nepijte kávu, jinak se přistihnete při datlování podobných blbostí jako je tahle.
Díky za pozornost.
Autor Grafomanická MIA, 12.08.2008
Přečteno 552x
Tipy 32
Poslední tipující: Isquieasuus, Nergal, suzík, Stoneman, kikis, Myghael - the Lord of Absurdity, Alasea, Nebbisha, Šantir, saddova, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

:) jo, a já zas mám průser, protože ...NEJSEM na snědé, elegantní a tmavovlasé čtyřicátníky až šedesátníky..... Panebože, ty do nich vyrosteš, ale já jsem .... ztracená.....................Jo a na nespaní je docela dobrý jít ven :)

01.01.2010 23:11:00 | pamp_elka

My bysme si o pavoucich asi hoodne popovidali.. uplne s tebou soucitim a takove stavy znam.. neboj, nejsi jedina ;)

21.12.2009 00:13:00 | Nergal

Nemohlas usnout v noci? To se stane každému a to nejednou za život. Co se týče kafe, to s tím asi nemělo nic společného, nevím jak koho ale mě spíš uspává.
Celkově je to však dobré, stojí za přečtení.

03.02.2009 18:44:00 | Myghael - the Lord of Absurdity

Já si neumím vysvětlit proč...ale mně se ta úvaha strašně mooooc líbí,nekecám :)

09.12.2008 15:52:00 | dreamer.

To co popisuješ zažil určitě každý z nás. Já to bohužel prožívám každou noc (proto jsem nevyspalá a vypadám jak zombie díky pytlům pod očima =D )

Samozřejmě bod =) Tvá díla jsou super.

19.10.2008 08:33:00 | Nebbisha

Líbí se mi. A nejenom tohle.

23.09.2008 20:09:00 | Šantir

hihi, toz zase dobre,asi si prectu dalsi, ses komediatka, vis to??
btw. ja spagety nelamu a zrovna dneska jsem je mela k obedu :)

20.09.2008 14:57:00 | saddova

Jakmile začneš přemýšlet, tak neusneš, to je vyzkoušený...kafe nekafe, protože já po svém prvním kafi v životě usnula jako špalek. V noci se psychologický rozbor svý duše dělá nejlíp, bohužel stejně na nic nepříjdeš a ještě nemůžeš druhý den normálně fungovat, známe..

02.09.2008 13:01:00 | Black Swan

Zkusila jsem horké mléko s medem, ale spánek nepřišel, spíš mě ještě rozskotačilo"o)

19.08.2008 20:04:00 | Iva Borecká

mašinka: ty vole, fakt!!! Ty mi snad vidíš do hlavy!:-O

19.08.2008 00:37:00 | Grafomanická MIA

Čteš mi z duše :) Koukám, že jsi taky na ... ehm ... starší ;) A to s tou nocí taky znám. Myslíš na věci, na které se při normálních okolnostech myslet bojíš, vzpomínáš na chvíle, kdy jsi v životě udělala chybu, myslíš na sebe, svoji povahu, která je asi trochu odlišná od ostatních. Prostě probděná noc je chvíle, kdy máš čas sama na sebe a kdy v sobě smíš rejpat. Ráno potom vstaneš naprosto rozrytá a je ti z toho nanic.

18.08.2008 23:46:00 | mašinka

To znám. Ksyž nemužu spát je to hrozný, pořád se převaluju, je mi horko a oči se nechtěji zavřít. Většinou trávim tyto chvíle civěním do stropu nebo přemýšlením...

14.08.2008 22:10:00 | Mademoiselle S.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí