Ani krok bez variability

Ani krok bez variability

Anotace: ...vše se dozvíte níže...

Dnes mě napadla naprosto světoborná myšlénka (alespoň tedy pro mou maličkost světobormá je). Řešil jsem nenadálou příhodu, ..neměl jsem hrnek na kávu (jsem kavař jako hrom). Při všelijakém přemýšlení nad hrnky (nazval bych to "syndrom zoufalství a touhy po kofo-opojení"), mě napadl koncept Eko-own hrnku. Možná nejsem první, ale zaručeně o tom prvně slyším. Co takhle hrnek (jako koncept doporučuji klasický válcovitý tvar, čímž vylučuji rotační hyperboloidy a jiné krásy geometrie), který má jedno dno, však pohyblivé... Ti co nedisponují fantazií jako já (asi 1000 000 000 x suma fantazií všech dětí), pak dodám dno se hýbe v hrnku svisle vzhůru. Tím jednak umožňuje hrnek užívat na 2 strany, a dále pak regulovat velikost objemu pro kýžený nápoj (mít své 1,5dl kávy v půllitru na dně lehce pochroumá pohárky chutí). Ještě je třeba vyladit detaily s výrobou, to nechám dalším dobrovolníkům k dobrému rozjímání.

..nuže Hrnek je mrtev, ať žije Eko-own!
Autor Mladý pán P., 24.09.2008
Přečteno 331x
Tipy 4
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba, Zuzik1991, PatriceB
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Poněkud si fandíš, frajere, s tou fantazií ;-) jinak nápad dobrej, i když už asi nebude patentovatelný - tadle věc by asi měla problém s těsněním, ale asi by to vyřešilo několik rovnoběžných spirál uvnitř válce dno by se pak posouvalo otáčením vzhůru/dolů - podobně jako u rtěnky, nebo u čoček dalekohledu...

09.02.2009 22:17:00 | Dermgen

Já Tě tu chci mít ty eco-owne jeden ušatej... čus.

01.12.2008 08:21:00 | PatriceB

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí