Proč chodit do školy

Proč chodit do školy

Anotace: Byl to psaný proslov. Asi to není úvaha, já ale nevěděla, kam to vlastně dát.

Dobrý den.

Všichni víte, jak se jmenuji, a tak představení mé osoby přeskočím. Jako téma mé práce do hodiny českého jazyka jsem si vybrala „Proč je dobré chodit do školy?“.

Já osobně si myslím, že škola je prospěšná v mnoha směrech. Tak například: i když se vám to možná nezdá, přece se tu a tam něco naučíte. A to vám může být velmi prospěšné. Ať už na vysoké škole, nebo v praktickém životě. Třeba budete utíkat před krokodýlem. Ze školy již budete velmi dobře vědět, že krokodýl hůře kličkuje a neumí lézt po stromech. A hned víte, co máte dělat. Otázkou však zůstává, je-li kde kličkovat a je-li nablízku nějaký vhodný strom (nemyslím topol).

Za druhé: ve škole najdete kamarády. Brzy zjistíte, kdo je ochoten půjčovat vám peníze nebo dávat opisovat domácí úkoly. Na škole je ale nejlepší to, že se můžete těšit na prázdniny. Kdyby jste nechodili do školy, nemohli byste mít prázdniny, což je dokázáno. Bez školy prázdniny prostě být nemůžou.

A navíc, ve škole se naučíte to, co se považuje za základní vzdělání. To prostě umí úplně všichni. Od popeláře, přes zedníky, úředníky až po pana prezidenta.

A tak říkám: škola je základ života! Naučíte se tam nové věci, pojmete spoustu znalostí, najdete si kamarády a užijete si prázdniny. Tak co si víc můžete přát? Zamyslete se nad vašim postojem ke škole. Myslíte, že nepůjde změnit?

Děkuji vám za to, že jste mne vyslechli (že jste si to přečetli) až do konce.

Nashledanou
Autor Alasea, 26.11.2008
Přečteno 1018x
Tipy 3
Poslední tipující: Lost.in.lies, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

takže do školy chodím proto, abych věděla jak utéct krokodýlovi...jo, to stojí za to XD

27.08.2009 20:35:00 | Juliete

jednotka za text,skola ma iste vyhody :D ale je to trosku zidealizovane :D skola ma aj nevyhody a dost velke xD
dakujem za pochvalu basicky a slovenciny

19.12.2008 16:37:00 | Terulienka

Také tak...

28.11.2008 22:23:00 | Bíša

Asi máš pravdu, ale myslím, že ten postoj, kterej asi většina má... vyvolává už jen nenávist k rannímu vstávání. :D

26.11.2008 21:51:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí