Ache zum ache

Ache zum ache

Anotace: U Váhu se plytce povaluji Úvahu mé neurony povolují

"au to bolííííí...", jak často se setkáváme s tímto songem? - poměrně často a na základě okolních projevů "měříme" jak asi to doopravdy bolí. Uvažovali jste někdy nad tím, že vlastně jeden řve bolestí a druhý nehne brvou při naprosto stejném "zásahu do nervové tkáně"? Nejsem anatom, či neurolog, ale myslím, že je to dáno 2 předpoklady (možnými). Za prvé každý má zřejmě jinak citvivou tkáň svalů (nervů), za druhé, každý je jinak simulant. Ikdyby existovali 2 lidé stejně citlivé tkáně (což asi těžce dokázat), zřejmě by proto řvali u zubaře při plombování osmičky vlevo nahoře stejně..? Někdy nad tím (měřením simulantství) uvažuju, v souvislosti se zubařem, porodem, zlomeninou...Existuje něco jako práh bolesti? Jestli jo, jsou to ty 2 "veličiny", co jsem výše uvedl? Je spousta věcí mezimozkobuňkových, však když mne popadnou, nestačím dech popadnouti, že nemám jak zaznamenáti je.

Jestli máte podobné nápady složitých úvah (racionálních), pak můžete reagovat...
Autor Mladý pán P., 13.02.2009
Přečteno 291x
Tipy 3
Poslední tipující: synanceia, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pěkně píšeš, za to st :-)
Určitě je v tom stránka fyzická i psychická, to "simulanství" bude ale složitější.
Někdo řve, aby byl středem pozornosti, aby ho lidi politovali. Někdo ještě nezažil pořádnou bolest, tak naříká nad každou prkotinou. Někdo si zařve už ze zvyku, u někoho se k tomu přidají emoce jako zlost, strach, překvapení, tak to au je dramatičtější než by normálně bylo. Někdo je prostě zhýčkaný a neumí překonávat bolest. Taky je dokázáno, že když očekáváš bolest, tak ta bolest bude intenzivnější. A někdo nemá do čeho by zrovna hryzl aby své zvukové projevy potlačil, tak pak si zařvat opravdu musí.

16.05.2011 19:48:00 | synanceia

určo souhlasím s tím,že každý má jinou intenzitu bolesti a je jinak citlivější na předměty a jevy...Čím více vnímá člověk bolest,tím více ji cítí...Jsou tací,kteří ji vnímají víc.Jsou tací,kteří ji chtějí vnímat víc a jsou tací,kteří se v nich vyžívají.V posledním případě se jedná o závislosti na bolest.Pokud člověka v jedno období neustále něco bolí,zvykne si na to a je náchylnější na jiné bolesti.Takže si potvrdíme pravidlo,že vše je spojené s psychickým cítěním a proto--------buďme silní a co nejvíce si vsugerujme zdraví a spokojenost

03.03.2009 04:42:00 | airelle

porod na tebe ty mladý páne!!! :oD
ty si myslíš že tam má ženská chuť a hlavně důvod něco simulovat?! jinak vcelku zajímavý téma :o)

13.02.2009 16:14:00 | hanele m.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí