Čtyři stěny

Čtyři stěny

Anotace: Už ani nevím, kdy to vzniklo.

Čtyři stále se přibližující stěny. Není úniku a při každém pohybu se můj životní prostor zmenšuje. Světlo nemá kudy přicházet a tma se stále prohlubuje. Někde v kapse mám zápalky, ale nemůžu je najít. I kdyby, na co mi budou zápalky bez svíčky? Jenže svíčku už jsem dávno ztratila. Nechala jsem ji tam, kde jsem byla než jsem vstoupila mezi tyto čtyři stěny. Stojím tu ve tmě a není úniku. Dveře se za mnou neúprosně zavřely a zmizely. Jsou tu jen ty stěny.
Špatně jsem se rozhodla, vůbec jsem neměla vejít dovnitř. Kdybych zůstala na mně určeném místě, které jsem neměla opouštět. Ale to jsem já. Dělat věci, které nemám dělat. Věci, které nikdo nedělá. Riskovat pro nic. Teď jsem na to doplatila. Zase jsem hazardovala jen kvůli pokusu změnit to, co nebylo hrozné. Byla jsem opět sobec. Chtěla jsem pro sebe víc než jsem měla dostat. A co jsem získala? Nic. Vlastně míň než nic. Absolutní prázdnota. Kolem mě i ve mně. A není z ní úniku!!
Autor Sans nom, 19.02.2009
Přečteno 308x
Tipy 4
Poslední tipující: no.signal, René Vulkán, kakaoo
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobré. Pouze dobré proto, protože nemám ráda, když někdo mluví o něčem tak hrozně tajemně a tak zaobaleně, že si z toho vlastně nikdo nic nedonese. A potom, nedávala bych to do kategorie úvah. Ale s touto sekcí má problém více lidí. Úvaha je stylu především odborného! Ale anii učitelé nevědí co je to úvaha.
Ale jinak, jak říkám, dobré:)

22.03.2009 22:13:00 | Kirchen

Tma má být pouze metaforou. Vím, že je to nesmysl, ale myslím, že to nebylo podstatou textu. Ale díky za komentář.

21.02.2009 09:34:00 | Sans nom

tohle je hodně smyšlené
i v té největší tmě je vidět světlo

20.02.2009 07:22:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí