Pravda o menstruaci aneb už žádné zamlčování

Pravda o menstruaci aneb už žádné zamlčování

Anotace: nevhodné pro slabší povahy.. :o)

Když jsem byla malá, tak jsem si vždycky řikala, že kluci musej na vojnu a holky musej rodit...
Nejenže i s tou vojnou je už všechno jinak, ale to jsem ještě nevěděla, co mě čeká před porodem... Nemluvim o ničem jiným, než o menstruaci, krámech, svěžích dnech, měsíčcích...zkrátka době, kdy má člověk místo břicha balón, do kterýho chytá nejrůznější tlaky, píchání a řezání a neustále běhá mezi koupelnou a pokojem s municí celé drogerie.
Je pravda, že každá z nás to má trochu jinak, znám třeba holky, které pomalu ani nevědí, že to mají, ráno se vyzbrojí a jinak naprosto bez problému. Ale pak je tu i druhá strana, ke které bohužel patřím i já, tedy holky které o tom vědí..:) Občas je to trochu lepší, občas horší, ale bolí to vždycky. Nevim podle čeho se to řídí, nicméně dneska jsem se probudila s bolestí č. 9 na stupnici 1-10, což už jsou hodně nepříjemný křeče, zabraňující člověku se nějak výrazně hýbat, natož někam jít, spíš ho nutí ležet v posteli a střídat všechny možný i nemožný pozice jako třeba s koleny u brady, na břiše s jedním kolenem vedle hlavy, až mám občas chuť zkusit si dát tu nohu za hlavu..
Další šok, který jsem dneska ráno zažila, bylo zjištění, že mám pod sebou..no jezero...K silným bolestem se totiž občas pojí i přehnaný množství všeho ostatního, takže chudinka moje vložka se sice snažila, ale nepodařilo se jí zvládnout říční průtok o takový síle, a tak to trochu schytalo prostěradlo.. No, všechno jsem jakž takž převlékla a vyměnila, nicméně po vyřešení jezerní krize se přihlásila krize číslo dvě...-v celým baráku neni ani jedinej ibuprofen!! Nejdřív jsem se to pokoušela nějak přetrpět, ale asi po půl hodině dalších pocitů typu že mám v břiše malý skřítky, který mi tam hlouběj Mariánskej příkop jsem se uchýlila k radě mého kamaráda, který mi tvrdil, že slivovice funguje stejně jako růžový prášky...Tak to vidíte, kvůli svěžím dnům ze mě nakonec bude ještě alkoholik :)
Tak jen doufám, že zítra, po obvykle nejhorším druhým dnu už se to zklidní a příští měsíc budou tyhle předporodní bolesti o něco umírněnější...
Autor just me, 16.03.2009
Přečteno 388x
Tipy 14
Poslední tipující: Sushino, GirlFromTheRain, Simísek, Andělskými perutěmi chráněna, Karlička, maranika, její alter ego, 6thSun, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

děkuju za komentáře :) to jsem ráda že vim, jak to máte i vy ostatní a že v tom nejsem sama, tak ať se ty příší bolesti a další věci s tím spojený dají co nejlehčeji vydržet! :)

19.03.2009 13:59:00 | just me

Před třemi týdny jsem byla jasná desítka. A když se k tomu ještě přidá zvracení nebo omdlívání, jak už se mi párkrát stalo, tak bych chtěla mít pindíka :D

17.03.2009 21:52:00 | Sushino

Perfektní úvaha:D Jakožto holka řadící se do druhé, té "Tvé" skupiny, plně soucítím:D

17.03.2009 19:41:00 | Simísek

Heh, která holka by to neznala .)
Jinak zajímavé téma, které jen tak někdo nezpracuje, takže svý způsobem určitě i originalita tomu nechybí .)

17.03.2009 16:18:00 | Andělskými perutěmi chráněna

Holka, ani si neumíš představit, jak s Tebou soucítím! ;-)
Od včerejška jsem ve tvé stupnici na 8! :-)

17.03.2009 14:51:00 | Karlička

prečítané, pochopené.
Berúc do úvahy, že patrím asi k tej šťastnejšej skupine, ja už týždeň pred začiatkom som v takej nabrúsenej nálade, že okolie si odtrpí svoje. A keďže v mojom okolí sú aj muži môžem s čistým svedomím povedať, že aspoň malé percento mužov nie je o každomesačné zážitky ochudobnené :-)
Keď už na tú vojnu nemusia... (medzi nami ženami) ani mi ich nie je ľúto...;-)
st, páči sa mi, ako si to napísala.

17.03.2009 11:34:00 | maranika

jo jo ... moc povědomé pocity
u mně teta Irma byla na návštěve před dvěma týdny ...

jinak jsem rádam, že máš odvahu sem dát takovou tému ...

třeba se ti bude líbit taky tohle
http://liter.cz/Basne/177186-view.aspx

16.03.2009 16:22:00 | Romana Šamanka Ladyloba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí