Návštěva

Návštěva

Anotace: ..silnej zážitek z dneška..

Je to pěknej pocit vědět, že jste někomu udělali radost..jen tak..svou přítomností. Někomu, kdo neobviňuje, nevyčítá, prostě je rád, že vás vidí.
Někdy je hodně těžký jít někam, kam se bojíme, do míst, kde jste byli dřív štastný a který vám teď tolik připomínaj, nachází se tam strašně moc vzpomínek na někoho milovaného.…ale vidina toho, že třeba jen vaše přítomnost tomu dotyčnému pomůže, vás donutí odvážit se a zvládnout to setkání.
Ještě těžší je to, když vás vítá pomalu se slzami očích, máte chuť brečet s ním, ale víte, že tomu druhému byste tím nijak neprospěli. A tak se držíte a snažíte se být před ním silní. Vyprávíte, vzpomínáte, smějete se, ale uvnitř máte pocit, že bouchnete…Všechno vám najednou přijde, jakoby to bylo včera, je vám smutno, ale když vidíte radost v očích toho druhého, ovládnete se.
…Hodně mě to setkání sebralo, to, co jsem zvládla při něm, bejt silná, jsem nezvládla, když se za mnou zavřely dveře, veškerý emoce šly se slzami ven, ale nelituju toho..
Vždyť není nic hezčího, než vidět, že je někdo druhej šťastnej, třeba jen na chvíli, ale je…
Autor malý lachtánek, 18.03.2009
Přečteno 318x
Tipy 21
Poslední tipující: Bíša, Paulín, fijalka, Rolnička, Agniezka, ni.va, Mounkey, NikitaNikaT., floreciente, Romana Šamanka Ladyloba, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozdávat radost a štěstí...
Ano je to tak.

23.04.2009 21:24:00 | Paulín

ano, je to tak, je krásné,když aspon nekdo je stastnej v tom životě...

25.03.2009 12:53:00 | Agniezka

Věřím, že to pro Tebe muselo být hodně těžký!Ale ty si měla tolik síly, že si tomu druhému opravdu pomohla, i jenom tím, že si přišla, neplakala...
Obdivuji Tě!Taky bych potřebovala sílu...
Věřím a doufám v to, že se vše v dobré obrátí!A ty už nebudeš muset za dveřmi plakat, ale smát se!
Máš ode mě zasloužené ST a dala bych i více!Hezký den

19.03.2009 13:37:00 | Mounkey

Smutné, ale je to život... sám.

19.03.2009 12:59:00 | NikitaNikaT.

tak tak, máš pravdu.... vždyť nenínic hezčího než působit druhým radost...

18.03.2009 21:42:00 | Caracol

To je pravda... Ale Ty se nebraň slzám... Někdy může naopak tomu druhému pomoct, že vidí, jak moc stejně jsou na tom ti ostatní, že má jistotu, že před ním může brečet, protože on pláče také..

18.03.2009 21:32:00 | Simísek

To jsi zvládla a napsala skvěle, moc mě to oslovilo.

18.03.2009 20:51:00 | Kapka

Je to moc pěkné :)
tip!

18.03.2009 20:37:00 | Lilly Lightová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí