Nemoci..? Nebo Životní prohry..?

Nemoci..? Nebo Životní prohry..?

Anotace: Nemoci nebo jen prohry...?

Sbírka: Bylo to těžký

Je to všechno hrozně těžký. tak moc těžký a přitom tak jednoduchý.. Sebepoškozování.. To lidi sužuje třeba několik let.. Je to nemoc? je to asi nemoc, asi jo.. Člověk miluje tu bolest, to že si ublíží, je pro něj to úžasný. Psychická bolest na chvíli zmizí, nahradí jí ta fyzická.. A co fetování? je to prohra, vlastní prohra anebo taky nemoc? Možná že jak u koho.. je to těžký takhle určit, pro lidi jako jsem já třeba.. někdo to prostě odsuzuje, ale vůbec to nechápe.. nechápe, nepochopí to když se mu to vysvětluje, nebo spíš nechce pochopit..? To je jedno. je to nemoc i prohra.. nemoc taky, musí se to přece léčit. Léčej se nemoci, nebo ne? Hrozně miluju když někomu ubližuju.. když vím že je ten člověk zranitelnej a kde, na co.. ubližuju, miluju to, dělám to hrozně ráda. Uklidní mě to. Tohle ještě nikdo neví.. je to místo sebepoškozování. jsem pořád nemocná. moc lidí si myslí že už jsem vyléčená, ale já jen proplouvám nemocema.. psychický nemoci se tu střídaj jedna po druhý... nebo je to jenom jedna rozvětvená......?? kdo ví..
Přečteno 405x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Peklo je opravdu pro toho,kdo zvolí si ho sám.. :)

25.03.2009 19:10:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí