Moderní komunikace

Moderní komunikace

Anotace: for MFdnes... komenty prosim

V dnešní době je tolik možností komunikace, až se z toho jednomu může zatočit hlava! Nejsem si jistá, zda moderní způsoby dorozumívání zvládám dobře, ale využívám je. Mohu si psát se svými kamarády, jsem v kontaktu s kýmkoli kdekoli na světě, až je to téměř neuvěřitelné! Přesto nejsem velký fanoušek techniky, považuji se za technický antitalent a přiznám se, že nejraději bych psala dopisy, jen kdyby to nebylo tak finančně náročné. Je až k neuvěření, že čím více se zrychluje komunikace přes internet, tím více se pošta zpomaluje. Je to škoda, ráda píšu dopisy, dá se říct, že mnohem raději než SMS. Psaní mi přijde mnohem osobnější než komunikace přes internet, je sice pravda, že tento způsob je pomalejší (ani nedokážu říci o kolik!), ale z dopisu cítím mnohem více než z pouhých písmenek na monitoru počítače. Vím, že pokrok nezastavím, stále více se bude používat dorozumívání přes internet a pošta přijde na buben, ale proč to? Copak už všichni zapomněli, jaké to je obdržet ručně psaný dopis, vědět, že odesílatel si s tím dal práci, cítit tu energii, ty city schované do popsaného papíru??
Autor angelicek, 04.04.2009
Přečteno 808x
Tipy 1
Poslední tipující: Maranatha
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jo,ručně psaný dopis je sám o sobě krásný..

11.05.2010 09:46:00 | Maranatha

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí