Velikonoce s ním?

Velikonoce s ním?

Anotace: velikonoce s rodinou..

je 7.4.2009. Dnes je to přesně 10 měsíců, ce chodím s petrem. Náš vztah prošel mnoha zkouškami, jeho výstupy, mým vyčítáním, mým rozcházením, jeho tekno akce kde prostě nemůže bejt bez zasranejch papírů, můj fet, moje piko.. jeho násilí. těžko se to píše ale v podstatě to tak je. no a stejně ho miluju, a i on to říká mě.. otázkou je jestli je to pravda nebo ne. je úterý. v pátek ráno bysme měli jet do severních čech, kde máme chalupu, je tam pozvanej. moje celá rodina ho zná, maj ho za sobeckýho zmrda, po včerejšku jo, a mě zná akorát jeho maminak a otec. Nicméně je pozvanej an chalupu, tak doufám že tam pojede. Doufám že ho máma pustí, možná nám pomůže když spolu vypadneme do přírody. tam budeem mít klid.. né úplnej, ale budeme.. těším se. jenže stejně, jsem i tak hrozně nervózní, vykouřím nejmíˇv krabičku cíg denně, a vždycky sem se tam musela omezovat nebo nekouřit vůbec. bylo to hrozný. Ale klidně zajdu někam do lesa, protože tam nic jinýho než lesy neni, a zapálim si. děda to o mě ví, s mámou doma kouřim taky, akorát ti ostatní.. doufám že společnej víkend nám pomůže, když už nepomůže když se nevidíme.. To se pozná až potom..
Přečteno 223x
Tipy 1
Poslední tipující: Sleepwalker
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je dobrý se na velikonoce zdejchnout.Aspoň můžu jít rovnou do knajpy a nemusím vás obcházet.. :)

08.04.2009 11:24:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí