Má to ještě cenu?

Má to ještě cenu?

Anotace: Budu psát o něčem hnusnym..

Nenávidim tě. Zrovna teď fakt ne. Pořád jen mluvíš o fetu, o svejch kamarádach, o tom jaký drogy si už měl. Víš co seš? namyšlenej egoistickej rozmazlenej parchant. Možná toho budu časem litovat, ale teď to napíšu. myslím sito už dlouho. Vždycky když mě nasereš chci ti to říct. Říkáš jak nehulíš. Pořád si u tebe někdo nechává bongo. Kluci se o tom ve vlaku "nenápadně" bavěj. zasranej Jakub ti staví čáry, ale jasně že ty si nikdy nedáš. To jep řece jasný. nemůžeš spát. No jakej ty seš chudáček.

Ale ty vůbec nemyslíš na mě! víš, jak mi teď je? Sem několik tejdnů čistá, no dobře, to možná přehánim, ale stejně je to těžký. bez hulení sem byla trochu mimo, ale šlo to. ale teď bez toho? nejde mi to sakra. Co jsem čistá, neumim mluvit s lidma. A ty mi to vyčítáš, podezíráš mě že furt jedu a mluvíš jenom o sobě. Spratku! nenávidim tě. Ale vždycky tě budu milovat. nevím jestli si to někdy přečteš nebo ne, už sem moc nechodíš ani nepíšeš, ale stejně.. Nesmíš mi to potom vyčítat, je mi v těchle dnech fakt zle. A bude to ještě chvíli trvat než budu v pohodě.. jestli ještě někdy budu..
Přečteno 248x
Tipy 3
Poslední tipující: PoeziGirl, Sleepwalker
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to v oukeji!Zažil jsem.Nic hnusnýho tam nevidím.. :)

17.04.2009 19:17:00 | Sleepwalker

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí