Správy

Správy

Anotace: plné nádeje, že toto sa naozaj musí už čoskoro skončiť.

.
Parašutistovi sa pri prvom zoskoku neotvoril padák. Umrel.
Brat si pozval na návštevu bývalého šéfa Ku-Klux-Klanu. Nacionalizmus je vraj normálny a plynové komory neexistovali.
Autobus zas zabíjal. Potrebujem to! Už som začínala na posledné nešťastie zabúdať.
Kdesi na východe vraj majú jadrové zbrane. Tak ich budeme bojkotovať. To určite pomôže.
Niekto zas niekoho okradol. Veď prečo si nevziať niečo, čo potrebujem? Kašlem na to, že za to nezaplatím, aj tak ma nechytia.
V lesíku našli mŕtvolku novorodeniatka. "Matka" mu vzala to, čo mu sekundu predtým dala. Viac nemalo...
...
A koľko ďalších súkromných katastrof sa do dnešných správ nedostalo?!

Povedzte, čie sú tieto nešťastia? Tvárime sa, že sa nás netýkajú, veď sa stali za rohom, v inej krajine, inej rodine.
Pravda je však taká, že nič z toho sa nestalo "tým druhým", ale všetko sa deje nám. Tebe aj mne.
A nič sa nezlepší, kým to nepochopíme všetci.

Obávam sa, že keď toto poznanie nedokázal každému do srdca vložiť Ježiš, neexistuje iná sila, ktorá by to dokázala.

Priatelia, zlepšenie nás zrejme nečaká.
Len KONIEC. Ten jediný je istý. A ja sa pomaly začínam naňho tešiť.
.
Autor maranika, 25.04.2009
Přečteno 297x
Tipy 9
Poslední tipující: malý lachtánek, zlomeny srdce, enigman, floreciente, ziriant, voedor, 6thSun
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak, nezbývá než souhlasit...

30.04.2009 11:09:00 | malý lachtánek

souhlasím, jsme lhostejní k událostem, které se bezprostředně netýkají nás..........a vůbec si neuvědomujeme, že se nás vlastně týkají

26.04.2009 18:42:00 | floreciente

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí