Proč vlastně lidi začínají s pervitinem?

Proč vlastně lidi začínají s pervitinem?

Vzpomínám na svoje perníkový začátky....
Už od nějakých třinácti let mě hrozně zajímaly knihy o drogách a fetáckym životě,dokumenty o drogách a tak.Možná to bylo i tím že v tu dobu mi moje máma řekla že můj tatínek,ktery je již mrtvý,byl narkoman a že bral pervitin.V té době sem si umínila že budu pomáhat narkomanům.Ale v té době sem začala hulit trávu,což ale není takový problém.Jen to byl takový můj drogový začátek,bych řekla.V půlce prváku mě hodně zajímalo jaký je stav po pervitinu a chtěla sem to poznat na vlastní kůži.Ten rok sem se léčila na psychiatrii kvůli sebepoškozování a když jsem se vrátila,hned jsem s jednou slečnou zkusil peří.A hned napoprvé sem si nastřelila.Druhý den potom taky.Byl to ten nejkrásnější zážitek jakej sem kdy měla.Ale říkala sem si že už si nikdy nedám,protože sem znala hodně lidí kteří na tom kvůli peří byli dost špatně.Jenže od září druháku se to všechno rozjelo.Ted je pro mě nepochopitelné co sem to vlastně udělala,strašně si nadávám za to že sem to vůbec zkoušela,protože perník mě ovládnul tak strašně rychle...Ted sem se byla léčit.Dneska je to šestý den co jsem hozená do normálního života.A musim říct že je to dost těžký.Chtěla bych varovat všechny lidi aby si s perníkem vůbec nezačínali.Ale je to zbytečné,mě taky všichni zkušení říkali at to nedělám a dopadla sem jak sem dopadla....Moje zvědavost,zamilování se do peří a hlavně slabá vůle mi vzala část mého života který by ted mohl být lepší kdyby tam v minulosti nebylo piko.Ztratila sem rodiče,nevlastní otec mě vyhodil z domu,ztratila sem pár přátel kteří s fetkou nechtěli mít nic společného....Člověku peří zezačátku hrozně dává,ale pak začíná i brát.Já jsem jen ráda že sem si uvědomila už v únoru že s tím musím přestat a že jsem se k tomu vážně odhodlala a šla se léčit...
Autor už ne pernikova princezna, 20.05.2009
Přečteno 636x
Tipy 19
Poslední tipující: W.O.K.O., Agniezka, Gabi, drsnosrstej kokršpaněl, Radek.oslov.Šafárik, Sleepwalker, stravla, micátko, Simísek, batůžek na motorku, ...
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (12)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý má v sobě zakódované to, či ono. Nikdy se nezbavíš pronásledování. Pokud se staneš moudrou, budeš k drogám přistupovat s obrovským respektem a snažit se jim vyhýbat v jakékoli situaci, pak se ti podaří státi se svobodnou. Zodpovědnost k sobě samé a ke všem ostatním. Vždyť vlastně nic takového nepotřebuješ. Znám lidi, kteří se dostali ze závislosti na Heroinu, a to je teprv největší zlo na této planetě. Přeju všem závislým na tvrdých drogách hodně síly, aby tento těžký boj vyhráli.

31.03.2010 13:16:00 | Krahujec

máš můj velikánskej obdiv, že chceš sama od sebe, to je k nezaplacení, držím palce a to navždycky!

02.10.2009 14:50:00 | W.O.K.O.

souhlas..zalíbí se to hned..a pak se vezeš..myslíš si jak je všechno super, jak jsi super, jak skvělý máš sebevědomí..a pak zjistíš, že nemáš nic...brrr..a pak i potom, návrat do reálu..ty bláho..do teď se klepu uvnitř, a vzpomínky mě pronásledujou stále..Bože, snad to jednou zkončí..:o( Drž se, kdyby něco..víš jak..;o) hlavně dál od toho..Boha, nikdy víc holka..je to cesta do pekla..to víme..:o/ s tim sebepoškozováním to je taky další kapitola..prostě to asi všechno souvisí se vším..ale věř, že když se nevzdáš, můžeš žít normální život..ikdyž minulost nevymažeš..ale jde to, horko těžko..ale jde..drž se!

30.07.2009 16:08:00 | Agniezka

Hrozně moc Ti budu držet palce.

22.07.2009 02:37:00 | Gabi

spoustu věcí umí bejt pěkných i bez cukroví... a když se pustí do tý zásuvky na šťastný vjemy moc proudu, tak hrozí, že jí vypálíš úplně a už ty přirozený malý šťastný chvilky nikdy nezafungujou... držim ti proti tomu hnusu s hezkou fasádou všecky výrůstky

15.07.2009 00:22:00 | drsnosrstej kokršpaněl

je dobře že jsou to jen vzpominky,a povzbuzení pro ostatní,k pochopení ST

04.07.2009 17:38:00 | Radek.oslov.Šafárik

Perník je v tom nevině. To pečvo za to nemůže! Jseš ještě mladá a snad to dokážeš, že už nikdy víc.. Jen mám obavu, že až chytneš nějaký životní karambol, podlehneš nutkání.. Ale nepřeju ti to! Držím pěsti K.

28.05.2009 16:23:00 | Sleepwalker

Přidávám se k ostatním a přeju ti abys vytrvala.Dokud nic nebereš můžeš dělat spoustu věcí,třeba cestovat,nebo skákat s padákem,psát povídky,můžeš skrátka dělat všechno co tě zrovna napadne.Když ale bereš drogi,musíš jen na ně schánět peníze a víc už nic.Vydrž.

27.05.2009 22:25:00 | stravla

Taky jsem se o tu problematiku začala ve 13ti zajímat, ale narozdíl od tebe mám v rodině jenom slušňáky... furt tvrdí, že nikdy ani trávu neměli...
a tak mi to až moc vlezlo na mozek a už skoro ani nepiju :D

27.05.2009 07:23:00 | Pivulka

už nikdy nemužeš byt stejná jako když jsi perník nebrala...už nikdy se nevrátíš tam,kde jis začal...ten zkurvenej perník tě bude pronásledovat všude..na každým kroku a nezbavíš se ho nikdy....ale přesto jsem ráda že jsi skončila a přeju ti moc a moc štěstí k tomu aby jsi vydržela i dale...samja moc dobře vím jaké to je a právě proto že vím co to obnáší ti přeji co nejvíc úspěchů co jde...držím ti vše co mohu..;)

21.05.2009 18:24:00 | micátko

-obdiv- ...Drž se

20.05.2009 23:29:00 | Simísek

Tak hlavně vydrž! :) I když tě osobně neznám, tak jestli budeš potřebovat podporu po netu, můžu ti ji zajistit ;-)
L.

20.05.2009 17:07:00 | její alter ego

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí