Co proti mně pořád máte?!

Co proti mně pořád máte?!

Anotace: třídní mě donutila přemýšlet nad touto otázkou.MOžná tato úvaha - je-li to úvaha, trochu vybočuje od tématu..ale..myšlenek je přeci spousta

Co proti mně pořád máte
Co proti mně pořád máte?Tuto otázku si položí každý člověk několikrát za život. Nejvíce postiženými bývají mladí lidé – dospívající a děti staršího školního věku, tzv. Puberťáci.Mají pocit, že jim nikdo nerozumí a všichni jim jen křivdí. Copak vy jste nikdy neměli pocit ukřivděnosti, samoty? Neřekli jste si: ,, nikdo mě nemá rád! Každý mě stále jen soudí!“ ..Možná to z tohoto textu působí přehnaně, ale jak jinak to napsat? Vy umíte napsat jen takovou lehčí úzkost? Buď je to úzkost anebo nedostatek uznání.
Jak se těmto zkličujícím pocitům bránit? Každý má svůj způsob. Já osobně si myslím, že každý má svůj svět. Takovou svou bublinu. V tom světě má své zákony, kterými se řídí, stanoviska, která si určí a hranice, které nepřekračuje. Vše vidí svýma očima. To, co se na něm ostatním nelíbí se příčí jejich světu. Porušuje to jejich zákony, nedodržuje stanoviska a překračuje hranice. Ale v onom zmíněném světě je to přece normální!
Je sice pravda, že určité záležitosti nemůžeme vykonávat se slovy : ,, V mém světě je to normální!Mně se to nepříčí !“Jistá pravidla dodržovat musíme. Jsou to společenská pravidla a zákon, ale i těm se někteří lidé brání – marně.
A jak to všechno vzniká? Myslím, že je to jen kvůli lidské nevědomosti a omezenosti myšlení! A myslím tím omezenost, kterou si stanovujeme samy, nesmyslné výplody naší fantazie, které většinou můžeme nazvat jako domněnky.Pro příklad; domnívá-li se žena, že její partner ví, co chce a po čem touží, začne tomu velmi brzo věřit. Muž pak nesplní její požadavky a žena dělá scény se slovy : ,,Jak mi to mohl udělat?!Vždyť VĚDĚL, že chci tohle a né támhle to!“ Jenže muž nevěděl. A tak se z jedné na pohled neškodné domněnky stane příčina vážného konfliktu – zbytečně, trápení – zbytečně, pocitu křivdy a osamělosti – ještě zbytečněji!
No, myslím, milý čtenáři, že máš nad čím přemýšlet. Má závěrečná myšlenka zní asi takto; vždy se najde někdo, kdo proti tobě bude mít nějaké výhrady, protože ať je člověk jakkoliv krásný, lidé v jeho krásu nevěří. A všichni lidé jsou svým způsobem krásní!I ty – možná máš teď pochybnosti, ale věř, je to tak – nejsi tak špatný, nikdo není! Vždy tě má někdo rád, stačí jen otevřít oči a pořádně se rozhlédnout!
Autor AnySs, 21.06.2009
Přečteno 723x
Tipy 4
Poslední tipující: Sleepwalker, Alien.v.v.s.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No vidiš.
:)

21.01.2010 03:33:00 | Sleepwalker

Zajímavá úvaha na zajímavé téma. A stopro pravdivá. Pěkné :)

21.09.2009 20:30:00 | Alien.v.v.s.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí