TECHNIKA

TECHNIKA

Anotace: /ÚVAHA na pár řádku,ale všichni to známe/

Když jsem se asi před deseti lety dostal k mobilnímu telefonu,dlouho trvalo než jsem plně pochopil jeho výhody.
Dřív jsem chodil k budce,a trpělivě vytáčel beznadějně obsazené,a někdy hluché číslo a někdy přišel o několik minci,aniž jsem řekl jediné slovo.Kolikrát jsem spěchal domů,když jsem mě někdo měl říct třeba jen jednu větu,či vzkaz.
Mobil mě zcela ovládl,stejně jako řadu z nás,vždyť v Čr je víc mobilu,a čísel než lidí.
Ale dlouho trvalo než si získal mou důvěru,kolik sms jsem poslal sám sobě,kolikrát přerušil hovor uprostřed důležité věty a z dotyčným už nepokračoval a nedokazal se spojit.
Dnes už vím,jak je to důležitá věc a nemám rád když třeba půl dne nezazvoní.
K tomu hraje z přehraváče CD s oblíbenými písněmi,a marně hledám ty spousty sp,lp,pásků,kazet,které se neskutečně několkrát přehrávaly a dnes už znějí nějak zmuchlaně a nudně,což dlouho nejde poslouchat.Je ale zajímavé,že na cd zní z větší části hudba co je stará,a ještě starší než já sám.
Ale přeci je tu rozdíl,zní nějak lepe a dokonaleji.
Aby to nebylo všechno z televize lovím satelitní stanice z celého světa,ať je noc a nebo den,jen stejně nevím kterou vybrat.Nedávno stačily ke štěstí dvě nebo tři televize,a někdy se nedalo nic vybrat,a na nic dívat.
Už dlouho se věnuji psaní povídek básní.Něktéré věci jsem posílal do novin,časopisů i soutěží,střídavě oblačno jak se lidově říká.
Při psaní jsem jedním prstem na klávesnici hledal jednotlivá písmenka,a vše trvalo dlouho s nevalným vysledkem a plno překlepu a oprav.
Dnes tento text vzníká na počítači a na psací stroj jen usedá prach.
Když začala v plné míře éra počítačů,tak jsem se dlouho držel stranou a dlouhé hodiny seděl u známého.Nemohl pochopit,vše co nabízí počítač.Mimochodem pro radu si chodím i dnes,všechno co napíšu tak si uložím,věc dříve neskutečná,je to prostě přítel a pomocník.
Aby to bylo celé,v tuto chvíli to můžete číst na internetu,prostřednictvím LITER.CZ,či na FACEBOOKU,TWITER,nebo jinde.
A já vám přeji,ať se vám to dobře čte,stejně jako se to psalo mně.
Teď už vím že technika je fajn,že to není pohádka,jen se občas do toho připlete jiné písmeno,háček,nebo čarka,ale to s tím nemá co dělat,to je mezera ze škol.
A to myslím vážně,stejně jako tuto úvahu,abych to nezakřikl,právě se mně zasekla klávesa,a zamodrala obrazovka,a tak se mně zdá že to ani nedo.... .
Autor Radek.oslov.Šafárik, 23.01.2010
Přečteno 379x
Tipy 14
Poslední tipující: Iv, S..a, PIPSQUEAK, ilona, Divoženka1, Bíša, Zasr. romantik, Romana Šamanka Ladyloba, Špáďa, Hazentla, ...
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo,člověk si rychle zvykne :-)
Ale stejně není špatný,když vypadne elektrika a lidi se začnou nudit a povídat si,to je paráda !
A když ne a ne vypadnout,člověk si pokecá aspoň na Literu :-)

17.12.2010 04:11:00 | Iv

Výborná úvaha, fakt že jo..;-)

23.07.2010 18:17:00 | S..a

vlastně je to o tom jak technika ovlivňuje každodenní život

23.01.2010 14:30:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí