Jednou

Jednou

Anotace: Ona to ani není úvaha...

To se tak dětem říká…
Jednou budeš jako táta, říkala máma. Jednou to zažiješ. Jednou najdeš tu pravou. Jednou pochopíš…
Až teď jsem si uvědomil, že tohle mi říkají, protože jejich jednou už dávno bylo. Moje matka už prožila svojí největší lásku, i když to nebylo s mým otcem. Můj otec byl na vrcholu svých dovedností. Oba dva cítili ten pocit „jednou“. Jednou jsem viděl smrtihlava utopit se v hrníčku nedojedeného pudinku. Jednou jsem potkal pravou lásku. Jednou a přece bylo to tisíckrát. Moje jednou budu vyprávět svým dětem, ale nebudou to slova, která jim budu dávat. Budu jim dávat naději v dosud poznaný pocit. Protože ono JEDNOU se nezapomíná!
Někdo mi nedávno řekl, že jednou potkám pravou lásku a já ho odbyl se slovy, že jednou už bylo. A ve skrytu duše cítím, že to tak má být, že každá láska má být ta pravá. Každé jednou má být to pravé.
Autor Fenceless, 05.04.2010
Přečteno 373x
Tipy 6
Poslední tipující: Unyle Pěl, Vanilková Ninja, Morsia, Striga, dream in emptiness, Okřídlená Lištička
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Náhodou je to pěkně paradoxní. Taky jsem jako malej slýchal jednou uvidíš věci tak a tak. Co jiného mohou rodiče říci, než tuhle hroznou věc.

27.07.2010 14:15:00 | Unyle Pěl

Tedy hledám hloubku a nic nenecházím. Jednou je všechno. Donekonečna omývané klišé: Všechno je jednou poprvé. Když jsem to dočetl nemohl jsem se ubránit dojmu jako kdyby to byl monolog nějakého holywoodsky slaďáckého hrdiny, který teenagery mravně a optimisticky povznáší, ale tu hloubku opravdu nevidím.

25.07.2010 22:51:00 | Edmond Kadad

tohle je zajímavý námět... má velkou hloubku...

08.06.2010 08:09:00 | Morsia

tohle je zajímavý námět... má velkou hloubku...

08.06.2010 08:09:00 | Morsia

Nějak nezvykle pozitivní :)))

05.04.2010 22:51:00 | Okřídlená Lištička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí